dc.contributor.advisor |
Kašparová, Miloslava |
cze |
dc.contributor.author |
Jasinková, Martina |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:14:53Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:14:53Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55879 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá marketingovými on-line službami. Zaměřuje se na jejich charakteristiku včetně výhod a nevýhod spojených s jejich užíváním a na návrh obecného modelu fungování. Komparace marketingových on-line služeb vybraných firem je součástí diplomové práce. |
cze |
dc.format |
94 s. |
cze |
dc.format.extent |
1614968 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Internet |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
SEO |
cze |
dc.subject |
PPC |
cze |
dc.subject |
AdWords |
cze |
dc.subject |
Google Analytics |
cze |
dc.subject |
advertisement |
cze |
dc.title |
Marketingové on-line služby |
cze |
dc.title.alternative |
Online Marketing Services |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis deals with marketing online services. It focuses on their characteristics including advantages and disadvantages associated with their use and it focuses on the proposal for a general functioning model. Comparison of online marketing services of selected companies is the component of this thesis. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30504 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce bylo provést komparaci on-line marketingových služeb vybraných firem včetně vyhodnocení dosažených výsledků. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem:
1. V případové studii Best-hosting je u služby Microsite evidentní, že jedna z nich přináší nekonverzní návštěvnost a druhá velice malou návštěvnost. V čem vidíte přínos služby Microsite v případě, kdy firmě podle uvedených výsledků nepřináší konverzi resp. návštěvnost? 2. V případové studii Best-net je u služby E-mailové kampaně uvedeno, že měsíční přínos návštěvníků je nulový, zákazníci nemají důvod navštěvovat stránky. Generuje tento nástroj nějaké přínosy, případně jaký je důvod tento nástroj nadále využívat a investovat do něj? |
cze |
dc.identifier.stag |
18915 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |