Marketingové on-line služby

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kašparová, Miloslava cze
dc.contributor.author Jasinková, Martina
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:14:53Z
dc.date.available 2014-06-19T10:14:53Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/55879
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá marketingovými on-line službami. Zaměřuje se na jejich charakteristiku včetně výhod a nevýhod spojených s jejich užíváním a na návrh obecného modelu fungování. Komparace marketingových on-line služeb vybraných firem je součástí diplomové práce. cze
dc.format 94 s. cze
dc.format.extent 1614968 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Internet cze
dc.subject marketing cze
dc.subject reklama cze
dc.subject SEO cze
dc.subject PPC cze
dc.subject AdWords cze
dc.subject Google Analytics cze
dc.subject advertisement cze
dc.title Marketingové on-line služby cze
dc.title.alternative Online Marketing Services eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This thesis deals with marketing online services. It focuses on their characteristics including advantages and disadvantages associated with their use and it focuses on the proposal for a general functioning model. Comparison of online marketing services of selected companies is the component of this thesis. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30504 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce bylo provést komparaci on-line marketingových služeb vybraných firem včetně vyhodnocení dosažených výsledků. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem: 1. V případové studii Best-hosting je u služby Microsite evidentní, že jedna z nich přináší nekonverzní návštěvnost a druhá velice malou návštěvnost. V čem vidíte přínos služby Microsite v případě, kdy firmě podle uvedených výsledků nepřináší konverzi resp. návštěvnost? 2. V případové studii Best-net je u služby E-mailové kampaně uvedeno, že měsíční přínos návštěvníků je nulový, zákazníci nemají důvod navštěvovat stránky. Generuje tento nástroj nějaké přínosy, případně jaký je důvod tento nástroj nadále využívat a investovat do něj? cze
dc.identifier.stag 18915 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet