dc.contributor.advisor |
Kantorová, Kateřina |
cze |
dc.contributor.author |
Pilař, Libor |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:14:52Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:14:52Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55878 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá internetovými marketingovými nástroji využívanými ve vybraném internetovém obchodě. V teoretické části jsou podrobně rozebrány všeobecně nejvyužívanější nástroje on-line marketingu a je zde vysvětleno jejich užití. Praktická část se zabývá analýzou marketingových nástrojů využívaných v internetovém obchodě www.modelRC.sk. Dále obsahuje návrh na vylepšení jednotlivých internetových marketingových nástrojů a celkově zkvalitnění marketingu e-shopu. |
cze |
dc.format |
63 s. |
cze |
dc.format.extent |
1757053 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Komunikační mix |
cze |
dc.subject |
internetový marketing |
cze |
dc.subject |
marketingové nástroje |
cze |
dc.subject |
Promotional mix |
cze |
dc.subject |
internet marketing |
cze |
dc.subject |
marketing tools |
cze |
dc.title |
On-line marketing ve vybraném podnikatelském subjektu |
cze |
dc.title.alternative |
On-line marketing in a selected business entity |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Thesis deals with internet marketing tools which are being used at chosen electronic commerce. In theoretical part commonly used tools of online marketing have been taken down and their use has been described. Practical part deals with analysis of marketing tools that are being used at the www.modelRC.sk e-commerce. Last part of the thesis consists of suggestions for an improvement of the particular internet marketing tools and e-commerce marketing in general. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30213 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce byl návrh efektivnějšího využívání internetových marketingových nástrojů v internetovém obchodě. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce: 1. Jaké jsou možnosti propojení on-line marketingu s klasickými marketingovými nástroji?
2. Na str. 58 autor navrhuje možnost využití PR článků. Jakým způsobem lze prakticky měřit přínos takovéhoto článku? Může mít PR článek i jiný efekt, než přivedení návštěvníků na e-shop? |
cze |
dc.identifier.stag |
23051 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |