dc.contributor.advisor |
Šourek, David |
cze |
dc.contributor.author |
Černý, Pavel |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:14:52Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:14:52Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55877 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se v první části zabývá analýzou parkovišť pro firemní zaměstnance společnosti Škoda Auto a.s. Jedná se o jednotlivá parkoviště u vstupních bran do hlavního výrobního závodu v Mladé Boleslavi. Analýza má jednoznačně potvrdit či vyvrátit názory o problematickém parkování pro zaměstnance. Po vyhodnocení analýzy vzniká prostor pro možná řešení a další část tak navrhuje technická a technologická opatření pro optimální parkování. Z technického hlediska to je návrh nového parkoviště dle současných norem a moderních trendů. Z technologického hlediska to jsou návrhy pro úpravu stávajícího stavu tak, aby poptávka po parkovacích místech byla co nejvíce konstantní. To je umožněno díky navrženým restriktivním metodám proti IAD, podporou systému spolujízdy a dalších inovativních metod. |
cze |
dc.format |
68 s. |
cze |
dc.format.extent |
9947477 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
statická doprava |
cze |
dc.subject |
parkování |
cze |
dc.subject |
parkoviště |
cze |
dc.subject |
parkovací plochy |
cze |
dc.subject |
doprava v klidu |
cze |
dc.subject |
silniční doprava |
cze |
dc.subject |
static transport |
cze |
dc.subject |
parking |
cze |
dc.subject |
parking lot |
cze |
dc.subject |
parking areas |
cze |
dc.subject |
steady transport |
cze |
dc.subject |
road transport |
cze |
dc.title |
Organizace statické dopravy ve společnosti Škoda Auto a.s. |
cze |
dc.title.alternative |
The organization of static transport in Škoda Auto company |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The initial part of the thesis deals with the analysis of parking lots for the employees in Škoda Auto company. It pertains to the individual parking lots adjacent to the main entrances of the central plant in Mladá Boleslav. The aim of the analysis is to confirm unequivocally or disprove the opinions regarding the problematic parking of the employees. As a result of the analysis assessment, opportunity arises for alternative proposals to be projected and thus, the thesis considers technical and technological measures for optimal parking. From the technical point of view, the project of the new parking lot is designed according to the current norms and modern trends. From the technological point of view, it takes into consideration the modification proposals of the present state in order to determine parking place demand constant to the highest degree. It is allowed by means of proposed restrictive methods versus individual automobile transport, system of car pooling and further innovative methods. |
eng |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D30411 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Student obhájil diplomovou práci a pohotově reagoval na dotazy kladené v rozpravě. |
cze |
dc.identifier.stag |
24640 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |