Marketingová komunikace informačních linek

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal cze
dc.contributor.author Rákosníková, Veronika
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:14:27Z
dc.date.available 2014-06-19T10:14:27Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/55808
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace, která by měla zaujímat strategické místo každé prosperující organizace. Teoretická část práce předkládá základní pojmy marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Je zpracována na základě dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci. Praktická část obsahuje představení společnosti Informační linky s.r.o., analýzu současného stavu marketingové komunikace společnosti a dále dotazníkový průzkum. Na základě dotazníkového šetření jsou v závěru práce navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingové komunikace. cze
dc.format 64 s. cze
dc.format.extent 1156985 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject reklama cze
dc.subject marketing communications eng
dc.subject marketing mix eng
dc.subject advertising eng
dc.title Marketingová komunikace informačních linek cze
dc.title.alternative Marketing Communication of Information Lines eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This thesis focuses on the analysis of marketing communication that should occupy a strategic place every thriving organization. The theoretical part of the paper presents the basic concepts of marketing communications and marketing research. It is based on the available literature on marketing and marketing communications. The practical part contains a presentation of the company Information Line Ltd., an analysis of the current state of marketing communications and questionnaire survey. On the basis of the questionnaire conclusion suggested appropriate recommendations and improvements in marketing communications. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30181 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Cílem práce je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti.Připomínky a otázky k obhajobě: 1. Na str. 57, kap. "9 Návrhy a doporučení" uvádíte nahradit část TV propagace propagací prostřednictvím rádií s celorepublikovým pokrytím. Můžete nastínit možné úspory, resp. rozdílnost nákladovosti TV a rádiové propagace? 2. Probíhá v rámci společnosti nějakým způsobem prověřování spokojenosti zákazníků? Je, dle Vašeho názoru, dostatečné? cze
dc.identifier.stag 22037 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet