dc.contributor.advisor |
Kuběnka, Michal |
cze |
dc.contributor.author |
Rákosníková, Veronika |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:14:27Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:14:27Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55808 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace, která by měla zaujímat strategické místo každé prosperující organizace. Teoretická část práce předkládá základní pojmy marketingové komunikace a marketingového výzkumu. Je zpracována na základě dostupné literatury o marketingu a marketingové komunikaci. Praktická část obsahuje představení společnosti Informační linky s.r.o., analýzu současného stavu marketingové komunikace společnosti a dále dotazníkový průzkum. Na základě dotazníkového šetření jsou v závěru práce navrhnuta vhodná doporučení a zlepšení v oblasti marketingové komunikace. |
cze |
dc.format |
64 s. |
cze |
dc.format.extent |
1156985 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
marketing communications |
eng |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
advertising |
eng |
dc.title |
Marketingová komunikace informačních linek |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing Communication of Information Lines |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on the analysis of marketing communication that should occupy a strategic place every thriving organization. The theoretical part of the paper presents the basic concepts of marketing communications and marketing research. It is based on the available literature on marketing and marketing communications. The practical part contains a presentation of the company Information Line Ltd., an analysis of the current state of marketing communications and questionnaire survey. On the basis of the questionnaire conclusion suggested appropriate recommendations and improvements in marketing communications. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30181 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Cílem práce je zhodnocení marketingové komunikace vybrané společnosti.Připomínky a otázky k obhajobě:
1. Na str. 57, kap. "9 Návrhy a doporučení" uvádíte nahradit část TV propagace propagací prostřednictvím rádií s celorepublikovým pokrytím. Můžete nastínit možné úspory, resp. rozdílnost nákladovosti TV a rádiové propagace? 2. Probíhá v rámci společnosti nějakým způsobem prověřování spokojenosti zákazníků? Je, dle Vašeho názoru, dostatečné? |
cze |
dc.identifier.stag |
22037 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |