dc.contributor.advisor |
Kampf, Rudolf |
cze |
dc.contributor.author |
Vančurová, Markéta |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:14:21Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:14:21Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55790 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce nazvaná "Uplatnění marketingu ve vybrané výrobní firmě" se bude zabývat analýzou marketingového mixu Pardubického pivovaru a.s. Práce bude členěna do dvou částí. Teoretická část bude obsahovat základní pojmy, které se týkají marketingu a marketingového mixu a budou podrobně popsány jeho jednotlivé složky. Praktická část bude zaměřena na představení Pardubického pivovaru a.s. a na analýzu jednotlivých prvků marketingového mixu podniku. Na základě této analýzy bude provedeno zhodnocení zjištěných poznatků a budou navrženy možné změny, které by mohly přispět k vyšší efektivitě a kvalitě marketingového mixu podniku. |
cze |
dc.format |
85 s. |
cze |
dc.format.extent |
3804890 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
produkt |
cze |
dc.subject |
cena |
cze |
dc.subject |
distribuce |
cze |
dc.subject |
komunikace |
cze |
dc.subject |
SWOT analýza |
cze |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
product |
eng |
dc.subject |
price |
eng |
dc.subject |
distribution |
eng |
dc.subject |
communication |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.title |
Uplatnění marketingu ve vybrané výrobní firmě |
cze |
dc.title.alternative |
Application of marketing in a selected production plant |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Ježek, Jindřich |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This Diploma thesis called "Application of marketing in a selected production plant" deals with the analysis of the marketing mix of Pardubice brewery a.s. The thesis is divided into two parts. The theoretical part includes basic terminology related to marketing and marketing mix and describes its individual parts in detail. The practical part focuses on the performance of Pardubice brewery a.s. with a more detailed focus on analysis of marketing mix of company. The findings are assessed and analyzed and possible changes leading to higher efficiency and quality of the marketing mix are suggested. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30046 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
\par{
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce bylo využítm vhodných dat analyzovat složky marketingového mixu, vyhodnotit současnou situaci a na základě zjištěných poznatků doporučit případné změny, které by mohly přispět k~vyšší efektivitě a kvalitě marketingového mixu podniku. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:\par}
\par{
1. Budou uvedené slabé stránky podniku ve SWOT analýze v~budoucích letech odstraněny?\par}
\par{
2. Který Váš návrh by při realizaci byl pro firmu nejpřínosnější?\par} |
cze |
dc.identifier.stag |
22133 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |