Uplatnění marketingu ve vybrané výrobní firmě

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kampf, Rudolf cze
dc.contributor.author Vančurová, Markéta
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:14:21Z
dc.date.available 2014-06-19T10:14:21Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/55790
dc.description.abstract Tato diplomová práce nazvaná "Uplatnění marketingu ve vybrané výrobní firmě" se bude zabývat analýzou marketingového mixu Pardubického pivovaru a.s. Práce bude členěna do dvou částí. Teoretická část bude obsahovat základní pojmy, které se týkají marketingu a marketingového mixu a budou podrobně popsány jeho jednotlivé složky. Praktická část bude zaměřena na představení Pardubického pivovaru a.s. a na analýzu jednotlivých prvků marketingového mixu podniku. Na základě této analýzy bude provedeno zhodnocení zjištěných poznatků a budou navrženy možné změny, které by mohly přispět k vyšší efektivitě a kvalitě marketingového mixu podniku. cze
dc.format 85 s. cze
dc.format.extent 3804890 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketing cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject produkt cze
dc.subject cena cze
dc.subject distribuce cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject marketing mix eng
dc.subject product eng
dc.subject price eng
dc.subject distribution eng
dc.subject communication eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.title Uplatnění marketingu ve vybrané výrobní firmě cze
dc.title.alternative Application of marketing in a selected production plant eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Ježek, Jindřich cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This Diploma thesis called "Application of marketing in a selected production plant" deals with the analysis of the marketing mix of Pardubice brewery a.s. The thesis is divided into two parts. The theoretical part includes basic terminology related to marketing and marketing mix and describes its individual parts in detail. The practical part focuses on the performance of Pardubice brewery a.s. with a more detailed focus on analysis of marketing mix of company. The findings are assessed and analyzed and possible changes leading to higher efficiency and quality of the marketing mix are suggested. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30046 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence \par{ Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce bylo využítm vhodných dat analyzovat složky marketingového mixu, vyhodnotit současnou situaci a na základě zjištěných poznatků doporučit případné změny, které by mohly přispět k~vyšší efektivitě a kvalitě marketingového mixu podniku. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:\par} \par{ 1. Budou uvedené slabé stránky podniku ve SWOT analýze v~budoucích letech odstraněny?\par} \par{ 2. Který Váš návrh by při realizaci byl pro firmu nejpřínosnější?\par} cze
dc.identifier.stag 22133 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet