Vytvoření enginu pro interaktivní procvičování matematiky
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V teoretické části student zdůrazní význam a potenciál využití počítačů při procvičování početních úloh a provede srovnání existujících programů (zejména s důrazem na srovnání komerčních produktů a webových stránek, které nabízí tyto programy zdarma). Primárním cílem bakalářské práce bude vytvoření enginu pro program, který umožní procvičování intuitivních početních příkladů (násobilka, základní počty). Engine bude navržen tak, aby splňoval princip Learn & Play.Funkčnost enginu student doloží jeho spuštění s daty vhodnými pro procvičování matematiky pro žáky první až čtvrté třídy základní školy.
Rozsah stran
39 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D30971
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Java, konkurence, výukové programy, JavaFX, engine, animace, základní metody