dc.contributor.advisor |
Kampf, Rudolf |
cze |
dc.contributor.author |
Beránková, Petra |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:14:16Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:14:16Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55776 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na vytvoření návrhu takového optimálního marketingového mixu, který povede k zlepšení výkonnosti podniku Jozef Ondruš RADIOTECHNIKA.
Obsahem této práce je teoretická část obsahující popis pojmů marketingu a marketingového řízení. Praktická část diplomové práce obsahuje vypracovaný návrh optimálního komunikačního, produktového, cenového a distribučního mixu podniku Jozef Ondruš RADIOTECHNIKA.
Na konci práce je definováno několik návrhů změn, které by měl podnik vzít v potaz pro zkvalitnění marketingového řízení. |
cze |
dc.format |
90 s. |
cze |
dc.format.extent |
2904490 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
Marketing |
cze |
dc.subject |
marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
návrh optimálního marketingového mixu |
cze |
dc.subject |
situační analýza |
cze |
dc.subject |
marketing control |
cze |
dc.subject |
suggestion of optimal marketing mix |
cze |
dc.subject |
situational analysis |
cze |
dc.title |
Analýza marketingového řízení se zaměřením na zlepšení výkonnosti vybrané firmy. |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of marketing management with a focus on improving the performance of selected companies. |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Morkus, Jaroslav |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on establishment of such an optimal marketing mix which brings improvement of the performance efficiency of the company Jozef Ondruš - RADIOTECHNIKA.
The content of the thesis is represented by a theoretical part incorporating description of marketing terms and marketing direction terminology. The practical part of this thesis contains a developed draft of an optimal communication, production, price and distribution mix of the company Jozef Ondruš - RADIOTECHNIKA.
At the end of the work there are defined a few suggestions of changes which the company should take into consideration because of the improvement of the quality of marketing direction. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30058 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce bylo vypracování návrhu komunikačního, logistického, cenového a výrobkového mixu tak, aby bylo dosaženo maximální úspěšnosti vybraného podniku. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce:
1. Budou návrhy a opatření na zkvalitnění marketingového řízení, uvedené v poslední kapitole DP realizované?
2. Který druh reklamy, uvedený na str. 21-25, vybraný podnik nejvíce používá? |
cze |
dc.identifier.stag |
22160 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |