Využití kamionu jako nosiče reklamní plochy
Diplomová práceOmezený přístupDatum publikování
2014
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Diplomová práce se zaměřuje na využití kamionu jako nosiče reklamní plochy. Práce obsahuje analýzu postoje obyvatelstva k reklamě a následně konkrétní návrhy využití kamionu jako nosiče reklamní plochy ve firmě C.S.CARGO, a.s. Všechny návrhy jsou v poslední části práce ekonomicky zhodnoceny.
Rozsah stran
68 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D30540
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingová komunikace, reklama na kamionech, reklamní agentury, pronájem reklamní plochy, marketing communication, advertising on the truck, advertising agency, rental of advertising space