Vnímání podniku a jeho produktů v regionu

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kuběnka, Michal cze
dc.contributor.author Vaníčková, Veronika
dc.date.accessioned 2014-06-19T10:13:58Z
dc.date.available 2014-06-19T10:13:58Z
dc.date.issued 2014
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/55731
dc.description.abstract Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu. Prostřednictvím dotazníku se zaměřuje na sestavení, provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu vnímání podniku zákazníky společnosti Pekařství a cukrářství Sázava s.r.o. Na základě získaných informací uvádí doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti podniku. cze
dc.format 77 s. cze
dc.format.extent 2367692 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject získání primárních dat cze
dc.subject dotazník cze
dc.subject spokojenost zákazníka cze
dc.subject marketing research eng
dc.subject obtaining primary date eng
dc.subject questionnaire eng
dc.subject customer satisfaction eng
dc.title Vnímání podniku a jeho produktů v regionu cze
dc.title.alternative Perception of the Company and Its Products in the Region eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This diploma thesis deals with the issue of marketing research. Through the questionnaire focuses on the proposition, implementation and evaluation of marketing research of perception of the company Pekařství a cukrářství Sázava s.r.o. its customers. Based on the findings of the research it suggests some recommendations to improving the companies compatitivness. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D30076 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce bylo na základě empirického šetření navrhnout a doporučit kroky pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce: 1. Byly výsledky Vašeho šetření prezentovány vedení společnosti? Jak je přijali nebo jak očekáváte, že je přijmou? 2. Autorka práce by měla u obhajoby vysvětlit, kdy lze marketingové šetření považovat za reprezentativní a lze tedy hovořit o marketingovém výzkumu. cze
dc.identifier.stag 22045 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet