dc.contributor.advisor |
Kuběnka, Michal |
cze |
dc.contributor.author |
Vaníčková, Veronika |
|
dc.date.accessioned |
2014-06-19T10:13:58Z |
|
dc.date.available |
2014-06-19T10:13:58Z |
|
dc.date.issued |
2014 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/55731 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá problematikou marketingového výzkumu. Prostřednictvím dotazníku se zaměřuje na sestavení, provedení a vyhodnocení marketingového výzkumu vnímání podniku zákazníky společnosti Pekařství a cukrářství Sázava s.r.o. Na základě získaných informací uvádí doporučení pro zlepšení konkurenceschopnosti podniku. |
cze |
dc.format |
77 s. |
cze |
dc.format.extent |
2367692 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
získání primárních dat |
cze |
dc.subject |
dotazník |
cze |
dc.subject |
spokojenost zákazníka |
cze |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
obtaining primary date |
eng |
dc.subject |
questionnaire |
eng |
dc.subject |
customer satisfaction |
eng |
dc.title |
Vnímání podniku a jeho produktů v regionu |
cze |
dc.title.alternative |
Perception of the Company and Its Products in the Region |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis deals with the issue of marketing research. Through the questionnaire focuses on the proposition, implementation and evaluation of marketing research of perception of the company Pekařství a cukrářství Sázava s.r.o. its customers. Based on the findings of the research it suggests some recommendations to improving the companies compatitivness. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D30076 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své diplomové práce. Cílem práce bylo na základě empirického šetření navrhnout a doporučit kroky pro zvýšení konkurenceschopnosti vybraného podniku. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce a oponentem práce: 1. Byly výsledky Vašeho šetření prezentovány vedení společnosti? Jak je přijali nebo jak očekáváte, že je přijmou? 2. Autorka práce by měla u obhajoby vysvětlit, kdy lze marketingové šetření považovat za reprezentativní a lze tedy hovořit o marketingovém výzkumu. |
cze |
dc.identifier.stag |
22045 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |