dc.contributor.advisor |
Kožená, Marcela |
|
dc.contributor.author |
Svatošová, Veronika |
|
dc.date.accessioned |
2014-05-21T06:49:36Z |
|
dc.date.available |
2014-05-21T06:49:36Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/54617 |
|
dc.description.abstract |
Disertační práce se zabývá oblastí marketingového řízení elektronického obchodování. Hlavním cílem disertační práce je navrhnout model marketingového řízení, které umožní posílit konkurenční postavení firem obchodující převážně elektronicky. Pro tento účel jsou analyzovány a sumarizovány současné poznatky o marketingovém řízení a elektronickém obchodování a navrženo obecné řešení problému pro marketingové řízení v elektronickém obchodování. Na základě výzkumného šetření mezi vybranými společnostmi, které obchodují převážně elektronicky, jsou identifikovány hlavní nedostatky firem při marketingovém řízení podniku a pomocí definování nejlepších nástrojů a postupů marketingového řízení v elektronickém obchodování jsou navrženy doporučení pro jejich následnou eliminaci. |
cze |
dc.format |
194, xxxiv s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
management |
cze |
dc.subject |
marketingové řízení |
cze |
dc.subject |
elektronický obchod |
cze |
dc.subject |
strategickéstrategic management řízení |
cze |
dc.subject |
elektronické podnikání |
cze |
dc.subject |
e-marketingový mix |
cze |
dc.subject |
marketing management |
eng |
dc.subject |
e-commerce |
eng |
dc.subject |
e-business |
eng |
dc.subject |
e-marketing mix |
eng |
dc.title |
Marketingové řízení elektronického obchodování |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing management of e-commerce |
eng |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Hittmár, Štefan |
|
dc.contributor.referee |
Simová, Jozefína |
|
dc.contributor.referee |
Šimberová, Iveta |
|
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
The dissertation thesis deals with the marketing management of e-commerce. The main aim of the dissertation thesis is to design a model of e-marketing management for companies trading mostly electronically, which could strengthen its competitive position. For this purpose the current knowledge of marketing management and e-commerce are analysed and summarized and recommended a general solution to the problem for e-commerce marketing management. Based on the survey among selected companies that are trading primarily electronically, the main shortcomings of companies in marketing management are identified and by defining best practices and tools of marketing management in e-commerce the recommendations for their subsequent elimination are designed. |
eng |
dc.description.department |
Ústav ekonomických věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D29580 |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Disertační práce analyzuje nové trendy v řízení s akcentem na elektronické obchodování, splnila vytyčené cíle a přinesla nové vědecké i praktické poznatky. Doktorandka zodpověděla všechny položené dotazy. |
cze |
dc.identifier.stag |
22606 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |