Approaches to teaching: neophyte Czech teachers vs. their U.S./British colleagues

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Nekolný, Petr
dc.date.accessioned 2014-04-09T07:01:36Z
dc.date.available 2014-04-09T07:01:36Z
dc.date.issued 1995
dc.identifier Univerzitní knihovna (sklad) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/54576
dc.description.abstract A goal that I had before I started to write her thesis, was to get acquainted with young people who are starting to work as English teachers in different types of schools. I have compiled a set of questions which I believe that faithfully displays the total feelings shared by the young teacher - whether relevant pedagogical education or mere intern - when to get acquainted with the authentic environment of schools as educational and social institutions. The idea to ascertain the views of the Czechs and native brings with it the possibility of a way to display consensus and differences in access of these people to their profession. eng
dc.format 53 s. cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject učitelé cze
dc.subject angličtina cze
dc.subject průzkum cze
dc.subject začátečníci cze
dc.subject teachers eng
dc.subject english eng
dc.subject exploration eng
dc.subject neophyte eng
dc.title Approaches to teaching: neophyte Czech teachers vs. their U.S./British colleagues eng
dc.title.alternative Přístupy k výuce: začínající český učitel vs. jejich americký/britský kolegové cze
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 1995
dc.description.abstract-translated Cíl, který jsem si dal, než jsem začal svou závěrečnou práci psát, byl seznámit se s mladými lidmi, kteří začínají působit jako učitelé angličtiny na různých typech škol. Sestavil jsem soubor otázek, o kterých se domnívám, že celkem věrně zobrazí pocity, které sdílí mladý učitel - ať už příslušně pedagogicky vzdělaný či pouhý praktikant - když se seznamuji s autentickým prostředím škol jako instituce pedagogické i sociální. Myšlenka zjistit názory Čechů i rodilých mluvčích s sebou přináší možnost jistým způsobem zobrazit shody i rozdíly v přístupu těchto lidí k jejich profesi. cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Ústav jazyků a humanitních studií cze
dc.identifier.signature D8435-Z3 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet