Approaches to teaching: neophyte Czech teachers vs. their U.S./British colleagues
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
1995
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
A goal that I had before I started to write her thesis, was to get acquainted with young people who are starting to work as English teachers in different types of schools. I have compiled a set of questions which I believe that faithfully displays the total feelings shared by the young teacher - whether relevant pedagogical education or mere intern - when to get acquainted with the authentic environment of schools as educational and social institutions. The idea to ascertain the views of the Czechs and native brings with it the possibility of a way to display consensus and differences in access of these people to their profession.
Rozsah stran
53 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Název akce
ISBN
Studijní obor
Studijní program
Signatura tištěné verze
D8435-Z3
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (sklad)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
učitelé, angličtina, průzkum, začátečníci, teachers, english, exploration, neophyte