Digitální knihovnaUPCE
 

Approaches to teaching: neophyte Czech teachers vs. their U.S./British colleagues

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

1995

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

A goal that I had before I started to write her thesis, was to get acquainted with young people who are starting to work as English teachers in different types of schools. I have compiled a set of questions which I believe that faithfully displays the total feelings shared by the young teacher - whether relevant pedagogical education or mere intern - when to get acquainted with the authentic environment of schools as educational and social institutions. The idea to ascertain the views of the Czechs and native brings with it the possibility of a way to display consensus and differences in access of these people to their profession.

Rozsah stran

53 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Název akce

ISBN

Studijní obor

Studijní program

Signatura tištěné verze

D8435-Z3

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (sklad)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

učitelé, angličtina, průzkum, začátečníci, teachers, english, exploration, neophyte

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced