Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Nagyová, Jana |
|
dc.contributor.author |
Němec, Ladislav
|
|
dc.date.accessioned |
2014-03-11T11:35:39Z |
|
dc.date.available |
2014-03-11T11:35:39Z |
|
dc.date.issued |
1999 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/54538 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá rozpracováním pojmu marketingová analýza a strategie, která je aplikována na prodej piva Bernard. Teoretická část shrnuje dostupnou literaturu o marketingu. Analytická část se zabývá současným stavem na trhu v České republice, trendy v okolí, interní situací firmy, nabídkou piva Bernard, cenami, distribucí a propagací této značky. Podklady pro zpracování byly shromážděny na základě analýz dokumentů (firemních i odborných), volných a řízených rozhovorů a vlastního pozorování. Práce obsahuje i tzv. SWOT analýzu silných a slabých stránek značky Bernard a příležitostí a hrozeb na trhu s pivem. Na analýzu současného stavu navazuje návrh strategie firmy, která se nejvíce zabývá strategií v rámci různých propagačních aktivit. Poslední kapitolou diplomové práce je stručné ekonomické zhodnocení navrhovaných propagačních aktivit a zhodnocení její efektivnosti. |
cze |
dc.format |
134 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
analýza |
cze |
dc.subject |
strategie |
cze |
dc.subject |
prodej |
cze |
dc.subject |
konkurence |
cze |
dc.subject |
propagace |
cze |
dc.subject |
pivo |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
analysis |
eng |
dc.subject |
strategy |
eng |
dc.subject |
sale |
eng |
dc.subject |
competition |
eng |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.subject |
beer |
eng |
dc.title |
Marketingová analýza a strategie prodeje pivovaru Bernard, v.o.s. |
cze |
dc.title.alternative |
The marketing analysis and strategy of the products sold by brewery Bernard |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
1999 |
|
dc.description.abstract-translated |
My diploma work elaborates the term marketing analysis and strategy, which is used on the sales of Bernard beers. The theoretical part of my paper sums up all available literature concerning marketing. The analytical part deals with present situation on the beer market in Czech Republic, trends in surrounding, the internal situation of company Bernard, the supply of Bernard beer, prices, distribution and promotion of this trademark. I have gathered all necessary materials concerning the analysis of company, the analysis of company documents and technical documents, free and controlled dialogues and my own observation. The work also comprises the so-called SWOT analysis of strengths and weaknesses of the trademark Bernard and the analysis of opportunities and threats on the market with beer. The analysis of the present situation is followed by a suggested strategy for the cornpany. This suggestion relates to the strategy in terms of various publicity activities. The last chapter of my diploma work briefly evaluates the economic side of suggested promotion activities and their effects. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D29673 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|