Marketingová analýza a strategie prodeje pivovaru Bernard, v.o.s.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Nagyová, Jana
dc.contributor.author Němec, Ladislav
dc.date.accessioned 2014-03-11T11:35:39Z
dc.date.available 2014-03-11T11:35:39Z
dc.date.issued 1999
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/54538
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá rozpracováním pojmu marketingová analýza a strategie, která je aplikována na prodej piva Bernard. Teoretická část shrnuje dostupnou literaturu o marketingu. Analytická část se zabývá současným stavem na trhu v České republice, trendy v okolí, interní situací firmy, nabídkou piva Bernard, cenami, distribucí a propagací této značky. Podklady pro zpracování byly shromážděny na základě analýz dokumentů (firemních i odborných), volných a řízených rozhovorů a vlastního pozorování. Práce obsahuje i tzv. SWOT analýzu silných a slabých stránek značky Bernard a příležitostí a hrozeb na trhu s pivem. Na analýzu současného stavu navazuje návrh strategie firmy, která se nejvíce zabývá strategií v rámci různých propagačních aktivit. Poslední kapitolou diplomové práce je stručné ekonomické zhodnocení navrhovaných propagačních aktivit a zhodnocení její efektivnosti. cze
dc.format 134 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject marketing cze
dc.subject analýza cze
dc.subject strategie cze
dc.subject prodej cze
dc.subject konkurence cze
dc.subject propagace cze
dc.subject pivo cze
dc.subject marketing eng
dc.subject analysis eng
dc.subject strategy eng
dc.subject sale eng
dc.subject competition eng
dc.subject promotion eng
dc.subject beer eng
dc.title Marketingová analýza a strategie prodeje pivovaru Bernard, v.o.s. cze
dc.title.alternative The marketing analysis and strategy of the products sold by brewery Bernard eng
dc.type diplomová práce cze
dc.date.accepted 1999
dc.description.abstract-translated My diploma work elaborates the term marketing analysis and strategy, which is used on the sales of Bernard beers. The theoretical part of my paper sums up all available literature concerning marketing. The analytical part deals with present situation on the beer market in Czech Republic, trends in surrounding, the internal situation of company Bernard, the supply of Bernard beer, prices, distribution and promotion of this trademark. I have gathered all necessary materials concerning the analysis of company, the analysis of company documents and technical documents, free and controlled dialogues and my own observation. The work also comprises the so-called SWOT analysis of strengths and weaknesses of the trademark Bernard and the analysis of opportunities and threats on the market with beer. The analysis of the present situation is followed by a suggested strategy for the cornpany. This suggestion relates to the strategy in terms of various publicity activities. The last chapter of my diploma work briefly evaluates the economic side of suggested promotion activities and their effects. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D29673 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet