Digitální knihovnaUPCE
 

Změna vedení vybraných linek Esko v železničním uzlu Praha

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem diplomové práce je vytvoření takového průjezdného modelu přes žst. Praha hl. n., který by vedl k přesunu linek Esko z Masarykova nádraží do žst. Praha hl. n. pomocí přiřazovacího problému řešeného lineárním programováním. Nově vytvořené linky jsou prezentovány pomocí síťového grafu. Zavedení průjezdných linek vedlo ke stabilizaci původně nepravidelných intervalů mezi spoji. Po zpracování plánu obsazení kolejí v žst. Praha hl. n. bylo možné umístit veškeré linky Esko pouze na 4 dopravní koleje. V diplomové práci bylo navrženo nové vedení linky přes Vršovice a Krč do Radotína, čímž došlo ke spojení dosud nepropojených městských částí na obou stranách Vltavy s návazností spojů na linky S1 a S7.

Rozsah stran

61 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Technologie a řízení dopravy

Studijní program

Dopravní inženýrství a spoje

Signatura tištěné verze

D29633

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

systémy Esko, železniční uzel Praha, intervaly spojů, dopravní špičky, plán obsazení kolejí, elektrické motorové jednotky, síťové grafy, Esko systems, Prague railway junction, intervals between train joints, peak hours, track occupation, electric multiple-unit trains, network graphs

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced