Změna vedení vybraných linek Esko v železničním uzlu Praha

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Matuška, Jaroslav
dc.contributor.author Pánek, Tomáš
dc.date.accessioned 2014-03-05T13:55:48Z
dc.date.available 2014-03-05T13:55:48Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/54453
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je vytvoření takového průjezdného modelu přes žst. Praha hl. n., který by vedl k přesunu linek Esko z Masarykova nádraží do žst. Praha hl. n. pomocí přiřazovacího problému řešeného lineárním programováním. Nově vytvořené linky jsou prezentovány pomocí síťového grafu. Zavedení průjezdných linek vedlo ke stabilizaci původně nepravidelných intervalů mezi spoji. Po zpracování plánu obsazení kolejí v žst. Praha hl. n. bylo možné umístit veškeré linky Esko pouze na 4 dopravní koleje. V diplomové práci bylo navrženo nové vedení linky přes Vršovice a Krč do Radotína, čímž došlo ke spojení dosud nepropojených městských částí na obou stranách Vltavy s návazností spojů na linky S1 a S7. cze
dc.format 61 s. cze
dc.format.extent 3735728 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject systémy Esko cze
dc.subject železniční uzel Praha cze
dc.subject intervaly spojů cze
dc.subject dopravní špičky cze
dc.subject plán obsazení kolejí cze
dc.subject elektrické motorové jednotky cze
dc.subject síťové grafy cze
dc.subject Esko systems eng
dc.subject Prague railway junction eng
dc.subject intervals between train joints eng
dc.subject peak hours eng
dc.subject track occupation eng
dc.subject electric multiple-unit trains eng
dc.subject network graphs eng
dc.title Změna vedení vybraných linek Esko v železničním uzlu Praha cze
dc.title.alternative The change in the rounting of selected Esko-lines in Prague railway junction eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Janošek, Radek
dc.date.accepted 2014
dc.description.abstract-translated Main aim of this master thesis is to create such transit model of Esko lines over the Prague main railway station which would lead to relocation of these lines from Masaryk railway station to Prague main railway station. New created lines are presented using netgraph. Introduction of transit model led to stabilization of initially irregular intervals between train joints. The track occupation in Prague main railway station showed that it is possible to locate all Esko lines to only 4 tracks. This master thesis suggested further a new line running over Vršovice station and Krč station to Radotín station. This lines marge city parts form both riversites of Vltava, which has not been connected yet. There are also transfer train joints from lines S1 and S7 in the Radotín station. eng
dc.description.department Katedra technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-discipline Technologie a řízení dopravy cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D29633 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní inženýrství a spoje cze
dc.description.defence Student obhájil diplomovou práci a reagoval na připomínky komise. cze
dc.identifier.stag 22744 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet