Změna vedení vybraných linek Esko v železničním uzlu Praha
Diplomová práceDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem diplomové práce je vytvoření takového průjezdného modelu přes žst. Praha hl. n., který by vedl k přesunu linek Esko z Masarykova nádraží do žst. Praha hl. n. pomocí přiřazovacího problému řešeného lineárním programováním. Nově vytvořené linky jsou prezentovány pomocí síťového grafu. Zavedení průjezdných linek vedlo ke stabilizaci původně nepravidelných intervalů mezi spoji. Po zpracování plánu obsazení kolejí v žst. Praha hl. n. bylo možné umístit veškeré linky Esko pouze na 4 dopravní koleje. V diplomové práci bylo navrženo nové vedení linky přes Vršovice a Krč do Radotína, čímž došlo ke spojení dosud nepropojených městských částí na obou stranách Vltavy s návazností spojů na linky S1 a S7.
Rozsah stran
61 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Technologie a řízení dopravy
Studijní program
Dopravní inženýrství a spoje
Signatura tištěné verze
D29633
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
systémy Esko, železniční uzel Praha, intervaly spojů, dopravní špičky, plán obsazení kolejí, elektrické motorové jednotky, síťové grafy, Esko systems, Prague railway junction, intervals between train joints, peak hours, track occupation, electric multiple-unit trains, network graphs