dc.contributor.advisor |
Boukal, Tomáš |
cze |
dc.contributor.author |
Jarkuliš, Lukáš |
|
dc.date.accessioned |
2014-03-05T13:55:44Z |
|
dc.date.available |
2014-03-05T13:55:44Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/54444 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zaměřuje na hráče a virtuální prostředí online počítačových her pro masivní počet hráčů (MMORPG). Pomocí metod zúčastněného pozorování a polostrukturovaného rozhovoru zkoumám, zda dochází ke ztotožnění hráčů se svou virtuální identitou a identifikaci vztahu mezi reálným a virtuálním já. Dále se zaměřuji na motivaci hráčů k započetí i dlouhodobé interakce s virtuálním světem a vliv této interakce na reálný život hráče. |
cze |
dc.format |
41 s. |
cze |
dc.format.extent |
1611046 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
identita |
cze |
dc.subject |
motivace |
cze |
dc.subject |
MMORPG |
cze |
dc.subject |
virtuální prostředí |
cze |
dc.subject |
identity |
eng |
dc.subject |
motivation |
eng |
dc.subject |
MMORPG |
eng |
dc.subject |
virtual environment |
eng |
dc.title |
Virtuální identita hráčů MMORPG a jejich motivace ke hraní |
cze |
dc.title.alternative |
Virtual identity of MMORPG players and their motivation for playing |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Tošner, Michal |
cze |
dc.date.accepted |
2014 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis deals with players and virtual environment of Massively Multiplayer Online Role Playing Game (MMORPG). I examine whether there is the identification of players with their virtual identity and identifying the relationship between the real and the virtual self using methods of participant observation and semi-structured interview. Also I focus on player's motivation to start playing and long-term interaction with the virtual world and the effect of this interaction on the real life of players. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Sociální antropologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D29753 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Sociologie |
cze |
dc.description.defence |
Student představil zaměření své práce, výzkum, byly přečteny oba posudky, na výtky (především povrchní psychologizace hráčů) se snažil reagovat, proběhla diskuse. |
cze |
dc.identifier.stag |
17649 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |