Racionalizace provozu na trati Lovosice - Teplice v Čechách
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce je zaměřena především na traťový úsek mezi stanicemi Úpořiny - Chotiměř na trati Lovosice - Teplice v Čechách, který je rozdělen do dvou oddílů hradlem/hláskou Žalany. V současné době je mezi Úpořinami a Žalany traťové zabezpečovací zařízení reléový poloautomatický blok, mezi Žalany a Chotiměří se jízda vlaků zabezpečuje telefonickým dorozumíváním. Návrhem je změna prostorového řešení traťových oddílů a změna traťového zabezpečovacího zařízení za účelem zvýšení bezpečnosti a zkrácení provozních intervalů s možností zavedení hodinové taktové dopravy mezi Teplicemi v Čechách a Žimem.
Rozsah stran
57 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Technologie a řízení dopravy: Technologie a řízení dopravních systémů
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D29638
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
automatické hradla, prostorové oddíly, provozní intervaly, železniční doprava, automatic line block systems, railway track parts, traffic periods, railway transport