Posouzení konkurenceschopnosti produktu Globalmail Business společnosti DHL na trhu přeshraničních poštovních zásilek

Show simple item record

dc.contributor.advisor Švadlenka, Libor cze
dc.contributor.author Revaj, Petr
dc.date.accessioned 2014-03-05T13:55:30Z
dc.date.available 2014-03-05T13:55:30Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/54412
dc.description.abstract Práce se zaměřuje na posouzení produktu jak v rámci vlastního portfolia podniku, tak i ve vztahu ke konkurenční nabídce. Zabývá se též vymezením konkurenceschopnosti v kontextu s řízenou liberalizací poštovního trhu. Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii ke zvýšení konkurenceschopnosti produktu společnosti DHL. cze
dc.format 76 s., 4 s. pril. cze
dc.format.extent 3456850 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights práce není přístupná cze
dc.subject marketing cze
dc.subject pošta cze
dc.subject poštovní služby cze
dc.subject trh cze
dc.subject SWOT analýza cze
dc.subject přeshraniční poštovní zásilky cze
dc.subject DHL cze
dc.subject marketing eng
dc.subject post eng
dc.subject postal services eng
dc.subject market eng
dc.subject SWOT analyse eng
dc.subject cross border shipments eng
dc.subject DHL eng
dc.title Posouzení konkurenceschopnosti produktu Globalmail Business společnosti DHL na trhu přeshraničních poštovních zásilek cze
dc.title.alternative Assessment of the competitiveness of the DHL Gobalmail Business product on the cross - border mail market eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2014 cze
dc.description.abstract-translated This work focuses on the assessment of the product as part of companies portfolio and also in relation to a competitors. Also general view at the definition of competitiveness in the context of controlled liberalization of the postal market is explained. The aim of this bachelor's thesis is draft of a marketing strategy to increase the competitiveness of the product by DHL. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Management, marketing a logistika ve spojích cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D29688 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Student přednesl ucelenou a logicky uspořádanou obhajobu své bakalářské práce. V ní dokázal přesvědčivým způsobem obhájit závěry svých řešení. U doplňkových otázek prokázal schopnost logického myšlení, pohotové reakce, jasného a srozumitelného vysvětlení. cze
dc.identifier.stag 17757 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account