Zobrazit minimální záznam
dc.contributor.advisor |
Kampf, Rudolf |
|
dc.contributor.author |
Šplíchalová, Ludmila
|
|
dc.date.accessioned |
2014-02-26T07:31:28Z |
|
dc.date.available |
2014-02-26T07:31:28Z |
|
dc.date.issued |
1996 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/54247 |
|
dc.description.abstract |
Tématem diplomové práce je koncepce nabídky smluvních cen Českých drah v nákladní dopravě. Jejím cílem bylo zhodnotit současnou akviziční činnost Českých drah v nákladní dopravě, popsat proces poskytnutí smluvní ceny a navrhnout jejich koncepci. Zabývám se v ní přístupy k tvorbě cen a faktory ovlivňujícími výši ceny, kterými jsou
zákazníkem vnímaná hodnota služby, vlastní náklady a cena konkurence. Pozornost je věnována i nabídkovým cenám, tarifům a ve vnitrostátní přepravě zboží nejčastěji používanému Tarifu pro přepravu vozových zásilek. Pravidla, kterými se při uzavření smluvního vztahu obchodní manažer řídí, jsou uvedena v další části. V závěru se zabývám dalším možným vývojem smluvních cen a zamýšlím se nad možnostmi změn nejen tohoto
systému, ale všech ostatních prvků marketingového mixu nákladní přepravy Českých drah. |
cze |
dc.format |
80 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
nákladní doprava |
cze |
dc.subject |
smluvní ceny |
cze |
dc.subject |
České dráhy |
cze |
dc.subject |
haulage |
eng |
dc.subject |
contract price |
eng |
dc.title |
Koncepce nabídky smluvních cen Českých drah v nákladní dopravě |
cze |
dc.title.alternative |
The concept offers contract prices Czech Railways freight |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.date.accepted |
1996 |
|
dc.description.abstract-translated |
The topic of the thesis is the concept offers contract prices Czech Railways freight. Its aim was to assess the current acquisition activities of Czech Railways freight, describe the process of granting the contract price and design their concepts. Deal with it approaches to pricing and the factors influencing the level of prices that are customer perceived value, our own costs and price competition. Attention is also paid to the offer prices, tariffs and domestic transport of goods most commonly used tariff for transportation of cargo. The rules at the conclusion of the contract, the manager controls are presented in the next section. In conclusion, I deal with another possible development contract prices and think about the possibility of change not only the system, but all the other elements of the marketing mix freight Czech Railways. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D29650 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
Soubory tohoto záznamu
K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.
|
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit minimální záznam
|
Vyhledávání
Procházet
-
Vše v Digitální knihovně
-
Tato kolekce
Můj účet
|