Faktory ovlivňující docházku žáků středních škol

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.author Štěpánová, Hana
dc.date.accessioned 2014-02-06T09:25:20Z
dc.date.available 2014-02-06T09:25:20Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna)
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/54189
dc.description.abstract Tato závěrečná práce je zaměřena na problematiku záškoláctví u žáků středních škol. Teoretická část popisuje fyzické, psychické a sociální faktory ovlivňující období dospívání, vymezuje termín adolescence, charakterizuje samotné záškoláctví a snaží se popsat východiska a faktory, které mohou mít vliv na chození za školu. Dále se teoretická část věnuje legislativě týkající se záškoláctví a nastiňuje možnou prevenci záškoláctví. Výzkumná část je zaměřena na zhodnocení výzkumných otázek a testování hypotéz. Zvolenou výzkumnou metodou byl sestavený dotazník. Tato část práce prezentuje, srovnává a hodnotí data získaná během výzkumu u žáků gymnázia a střední zdravotnické školy. cze
dc.format 64 s. cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.subject docházka cze
dc.subject adolescence cze
dc.subject střední školy cze
dc.subject záškoláctví cze
dc.subject school attendance eng
dc.subject high school eng
dc.subject truancy eng
dc.title Faktory ovlivňující docházku žáků středních škol cze
dc.title.alternative Factors influencing school attendance by the students at the high school eng
dc.type závěrečná práce cze
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated This final theses deals with the issue of truancy of high school students. The theoretical part describes physical, psychical and social factors influencing the period of adolescence; defines the term adolescence, characterizes truancy itself and tries to describe assumptions and factors that may have an impact on truancy. In addition, the theoretical part deals with legislation regarding truancy and outlines the possible prevention of it. The research part is focused on the evaluation of research questions and testing of hypotheses. An established questionnaire was chosen as the research method. This part of the theses presents, compares and evaluates data obtained during the research on students of a grammar school and a nursing school. eng
dc.thesis.degree-discipline doplňující pedagogické studium cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D29476
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit

K tomuto záznamu nejsou připojeny žádné soubory.

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet