dc.contributor.author |
Mourová, Jitka
|
|
dc.date.accessioned |
2014-02-05T08:17:29Z |
|
dc.date.available |
2014-02-05T08:17:29Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/54186 |
|
dc.description.abstract |
Závěrečná práce v rámci studia Doplňkového pedagogického studia na téma "Celoživotní
vzdělávání zdravotních sester" je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část
je zaměřena na andragogiku, didaktiku ošetřovatelství a celoživotní vzdělávání sester.
Ve druhé výzkumné části byla zpracována data z dotazníků vyplněných zdravotními sestrami v nejmenované nemocnici. Výzkum se zabýval věkem, dobou praxe v oboru a dosaženým vzděláním. Dále jsem sledovala studium akreditovaných vzdělávacích programů a dostupnost celoživotního vzdělávání. V neposlední řadě se výzkum zabýval využívaným typem a druhem celoživotního vzdělávání. |
cze |
dc.format |
57 s. |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.subject |
celoživotní vzdělávání |
cze |
dc.subject |
zdravotní sestry |
cze |
dc.subject |
didaktika ošetřovatelství |
cze |
dc.subject |
andragogika |
cze |
dc.subject |
lifelong learning |
eng |
dc.subject |
nurses |
eng |
dc.subject |
didactics of nursing care |
eng |
dc.subject |
andragogy |
eng |
dc.title |
Celoživotní vzdělávání zdravotních sester |
cze |
dc.title.alternative |
Lifelong education of nurses |
eng |
dc.type |
závěrečná práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis within the complementary pedagogical study regarding the lifelong learning of nurses is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part focuses on the andragogy, the didactics of nursing care and the lifelong learning of nurses. Data from questionnaires filled by nurses from nameless hospital were analyzed in the second research part of the thesis. The research focused on nurses' age, praxis period and educational background. I analyzed studying of accredited educational programs and availability of the lifelong learning. Last but not least the research investigated used types and kinds of the lifelong learning. |
eng |
dc.thesis.degree-discipline |
doplňující pedagogické studium |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D29542 |
|
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |