Manažerské rozhodování v oblasti výběru poskytovatele telefonních služeb
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Hlavním úkolem této práce je nalézt vhodného poskytovatele telefonních služeb dle stanovených kritérií. Charakterizuje vybrané poskytovatele telefonních služeb (U:fon, UPC, Telefónica O2, T-Mobile a Vodafone) s přehledem nabízených služeb. Dále se zaměřuje na metody vícekriteriálního rozhodování a v závěrečné části navrhuje model řešení zvolených rozhodovacích problémů. Rozhodovací problémy jsou aplikovány na dva vybrané subjekty.
Rozsah stran
58 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Regionální a informační management
Studijní program
Systémové inženýrství a informatika
Signatura tištěné verze
D29436
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
poskytovatelé telefonních služeb, U:fon, UPC, Telefónica O2, T-Mobile, Vodafone, vícekriteriální rozhodování, CDP, Phone Service Providers, U:fon, UPC, Telefónica O2, T-Mobile, Vodafone, multi-criteria decision making, CDP