Marketingový mix vybrané společnosti

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Kožená, Marcela cze
dc.contributor.author Zachariášová, Jana
dc.date.accessioned 2013-09-30T23:57:23Z
dc.date.available 2013-09-30T23:57:23Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53938
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá analýzou marketingového mixu. Nejprve jsou v rámci teoretické části vymezeny základní pojmy související s touto problematikou. Další část je zaměřena na představení vybrané společnosti, zjištění její současné situace a analýzu jednotlivých prvků marketingového mixu. Na základě této analýzy je provedeno zhodnocení a jsou doporučeny návrhy ke zlepšení. cze
dc.format 93 s. cze
dc.format.extent 865209 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject produkty cze
dc.subject cena cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject distribuce cze
dc.subject marketing mix eng
dc.subject products eng
dc.subject price eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject distribution eng
dc.title Marketingový mix vybrané společnosti cze
dc.title.alternative Marketing mix of selected company eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Kampf, Rudolf cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This thesis deals with an analysis of marketing mix. First, the theoretical part defines basic terminology connected with this issue. The next part focuses on the performance of a selected company, analysis of its current situation and of individual components of marketing mix. Based on this analysis, an evaluation and suggestions for improvement are presented. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D29117 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Představení tématu práce, cíle práce, metodický postup práce, charakteristika nástrojů marketingového mixu, situační analýza pivovaru, marketingový mix pivovaru, SWOT analýza, představení společnosti Pardubický pivovar a.s., změna designu piva Pernštějn, produktové portfolio, cena, distribuce, marketingová komunikace, zhodnocení a návrhy, závěry práce, zodpovězení doplňujících otázek vedoucí práce, zodpovězení doplňujících otázek oponenta a komise. cze
dc.identifier.stag 19458 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet