Benchmarking vybrané společnosti
Diplomová práceDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
V první části je diplomová práce věnována teoretickým základům benchmarkingu a snaží se vyvrátit některé mýty, co o této metodě kolují. V druhé části hodnotí konkurenční schopnost společnosti Konzum, obchodní družstvo v Ústí nad Orlicí pomocí moderní metody benchmarking a to ze dvou základních hledisek - finanční a nefinanční.
Rozsah stran
75 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D29101
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
benchmarking, Konzum, Ústí nad Orlicí, finanční analýza, nefinanční analýza, SWOT analýza, benchmarking, Konzum, business cooperative, financial analysis, nonfinancial analysis, SWOT analysis