Competitive Intelligence ve vysokoškolském prostředí

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Křupka, Jiří cze
dc.contributor.author Brožek, Jakub
dc.date.accessioned 2013-09-16T00:02:33Z
dc.date.available 2013-09-16T00:02:33Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53742
dc.description.abstract Práce si klade za cíl vymezit pojem Competitive Intelligence. Seznamuje s historií CI, s určením jejích úkolů a cílů, s objasněním procesu zpravodajského cyklu, který je její nedílnou součástí. Dále obeznamuje s rozdělením na používané druhy a s určením důležitých faktorů pro úspěšnou implementaci do vysokoškolského prostředí. V praktické části chce ukázat možný způsob aplikace tohoto oboru pomocí využití rozdílných příkladů z komerčního prostředí, jejich dílčí analýzy a následného užití podobné struktury a postupu na tématu z vysokoškolského prostředí s cílem ukázat možnou cestu jak využit Competitive Intelligence. cze
dc.format 67 s. cze
dc.format.extent 2485529 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject competitive intelligence cze
dc.subject business Intelligence cze
dc.subject konkurenceschopnost cze
dc.subject zpravodajský cyklus cze
dc.subject analýza informací cze
dc.subject vysokoškolské prostředí cze
dc.subject Competitive Intelligence eng
dc.subject Business Intelligence eng
dc.subject competitiveness eng
dc.subject intelligence cycle eng
dc.subject analysis of information eng
dc.subject academic environment eng
dc.title Competitive Intelligence ve vysokoškolském prostředí cze
dc.title.alternative Competitive intelligence in higher education eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated The aim of my work is to become familiar with the topic Competitive Intelligence. It apprizes with a history of Competitive Intelligence and with setting of its goals and tasks and with clarifying the process of news cycle, which is an integral part of it. Further it familiarizes with distribution on used types and with factors which have to be done for successful implementation to academic environment. In practical part it wants to show possible way of application of this field with help to use different examples from commercial environment and their fractional analysis and subsequent use of similar structure and process on topic from academic environment with target to show possible way how to exploit Competitive Intelligence. eng
dc.description.department Ústav systémového inženýrství a informatiky cze
dc.thesis.degree-discipline Informační a bezpečnostní systémy cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D29445 cze
dc.thesis.degree-program Systémové inženýrství a informatika cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s tématem své bakalářské práce Competitive intelligence ve vysokoškolském prostředí. Jak chápete rozdíl mezi Competitive, Company a Competitor Intelligence? (s. 9) Uveďte příklad taxonomie? (s. 26) Jakou představu máte o předvýzkumu a v krátkosti jej charakterizujte? (s. 29) Proč se podle Vás dá označit vysokoškolské prostředí za neměnné? (s. 33) Ještě jednou zdůvodněte a podložte Vaše závěřy ze s. 52. Kde jsou podle Vás hranice včasnosti a nedokonalosti? (s. 60) Jaká omezení jste přijal při Vašem řešení? Student na otázky odpovídal. cze
dc.identifier.stag 19826 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet