dc.contributor.advisor |
Křupka, Jiří |
cze |
dc.contributor.author |
Brožek, Jakub |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-16T00:02:33Z |
|
dc.date.available |
2013-09-16T00:02:33Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53742 |
|
dc.description.abstract |
Práce si klade za cíl vymezit pojem Competitive Intelligence. Seznamuje s historií CI, s určením jejích úkolů a cílů, s objasněním procesu zpravodajského cyklu, který je její nedílnou součástí. Dále obeznamuje s rozdělením na používané druhy a s určením důležitých faktorů pro úspěšnou implementaci do vysokoškolského prostředí. V praktické části chce ukázat možný způsob aplikace tohoto oboru pomocí využití rozdílných příkladů z komerčního prostředí, jejich dílčí analýzy a následného užití podobné struktury a postupu na tématu z vysokoškolského prostředí s cílem ukázat možnou cestu jak využit Competitive Intelligence. |
cze |
dc.format |
67 s. |
cze |
dc.format.extent |
2485529 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
competitive intelligence |
cze |
dc.subject |
business Intelligence |
cze |
dc.subject |
konkurenceschopnost |
cze |
dc.subject |
zpravodajský cyklus |
cze |
dc.subject |
analýza informací |
cze |
dc.subject |
vysokoškolské prostředí |
cze |
dc.subject |
Competitive Intelligence |
eng |
dc.subject |
Business Intelligence |
eng |
dc.subject |
competitiveness |
eng |
dc.subject |
intelligence cycle |
eng |
dc.subject |
analysis of information |
eng |
dc.subject |
academic environment |
eng |
dc.title |
Competitive Intelligence ve vysokoškolském prostředí |
cze |
dc.title.alternative |
Competitive intelligence in higher education |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The aim of my work is to become familiar with the topic Competitive Intelligence. It apprizes with a history of Competitive Intelligence and with setting of its goals and tasks and with clarifying the process of news cycle, which is an integral part of it. Further it familiarizes with distribution on used types and with factors which have to be done for successful implementation to academic environment. In practical part it wants to show possible way of application of this field with help to use different examples from commercial environment and their fractional analysis and subsequent use of similar structure and process on topic from academic environment with target to show possible way how to exploit Competitive Intelligence. |
eng |
dc.description.department |
Ústav systémového inženýrství a informatiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační a bezpečnostní systémy |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D29445 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Systémové inženýrství a informatika |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s tématem své bakalářské práce Competitive intelligence ve vysokoškolském prostředí.
Jak chápete rozdíl mezi Competitive, Company a Competitor Intelligence? (s. 9)
Uveďte příklad taxonomie? (s. 26)
Jakou představu máte o předvýzkumu a v krátkosti jej charakterizujte? (s. 29)
Proč se podle Vás dá označit vysokoškolské prostředí za neměnné? (s. 33)
Ještě jednou zdůvodněte a podložte Vaše závěřy ze s. 52.
Kde jsou podle Vás hranice včasnosti a nedokonalosti? (s. 60)
Jaká omezení jste přijal při Vašem řešení?
Student na otázky odpovídal. |
cze |
dc.identifier.stag |
19826 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |