Vnitřní analýza image města Nové Město nad Metují

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brychtová, Šárka cze
dc.contributor.author Novotná, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-09-16T00:02:30Z
dc.date.available 2013-09-16T00:02:30Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53732
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vnitřní analýzou image města Nové Město nad Metují. Práce je rozčleněna do čtyř kapitol. V první části nalezneme teoretická východiska důležitá pro pochopení vztahů a souvislostí, jenž jsou stěžejní pro následující výzkum. Nalezneme zde identifikaci pojmů image, město, marketing města, komunikace a analýza image. Druhá kapitola je zaměřena na současný stav města Nové Město nad Metují, který výrazně ovlivňuje celkový obraz města. Třetí část je věnována výsledkům dotazníkového šetření, které probíhalo mezi obyvateli Nového Města nad Metují a které odhaluje, jak město vnímají sami občané. Ve čtvrté, poslední kapitole, jsou na základě výsledků výzkumu navržena doporučení k možnému zlepšení image města. cze
dc.format 125 s. cze
dc.format.extent 16253509 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject image cze
dc.subject image města cze
dc.subject analýza image cze
dc.subject město Nové Město nad Metují cze
dc.subject image eng
dc.subject image of the town eng
dc.subject image analysis eng
dc.subject town Nové Město nad Metují eng
dc.title Vnitřní analýza image města Nové Město nad Metují cze
dc.title.alternative Inner image analysis of the town Nové Město nad Metují eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Duplinský, Josef cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated Diploma thesis deals with the inner image analysis of the town Nové Město nad Metují. The thesis is divided into four chapters. The first part of thesis include an theoretical basis which are important to understanding the relationship and connection that are crucial for subsequent research. There are the identification of terms image, city, city marketing, communication and image analysis. The second part is focused on the current condition of the town Nové Město nad Metují, which significantly affects total image of the town. The third part is devoted to the results of questionnaire survey conducted among residents of the town Nové Město nad Metují that reveals how citizens perceive their town. In the fourth, final chapter, there are recommendations for possible image improvement of the reference town which are based on the results of research. eng
dc.description.department Ústav správních a sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika veřejného sektoru cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D29471 cze
dc.thesis.degree-program Hospodářská politika a správa cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi se svou diplomovou prací s názvem "Vnitřní analýza image města Nové Město nad Metují". Diplomová práce se zabývá vnitřní analýzou image města Nové Město nad Metují. Práce je rozčleněna do čtyř kapitol. V první části nalezneme teoretická východiska důležitá pro pochopení vztahů a souvislostí, jež jsou stěžejní pro následující výzkum. Nalezneme zde identifikaci pojmů image, město, marketing města, komunikace a analýza image. Druhá kapitola je zaměřena na současný stav města Nové Město nad Metují, který výrazně ovlivňuje celkový obraz města. Třetí část je věnována výsledkům dotazníkového šetření, které probíhalo mezi obyvateli Nového Města nad Metují a které odhaluje, jak město vnímají sami občané. Ve čtvrté, poslední kapitole, jsou na základě výsledků výzkumu navržena doporučení k možnému zlepšení image města. V průběhu obhajoby zodpověděl student následující otázky položené komisí: 1) V práci se zabýváte tématem image. Myslíte, že všeobecně dochází k jeho přeceňování, podceňování nebo reálnému hodnocení? Jak, se domníváte, je to s image měst? 2) Vaše dotazníkové šetření je využitelné i pro potřeby daného města. Můžete uvést, zda jej město konkrétně využilo? 3) Co přineslo šetření Vám osobně? 4) Kde Vy osobně vidíte největší rezervy a největší bariery ve tvorbě image sledovaného města? cze
dc.identifier.stag 19760 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet