Digitální knihovnaUPCE
 

Internetový marketing

Bakalářská práce
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Úlohou internetového marketingu je zvýšit viditelnost firmy především v internetových vyhledávačích. Tato práce se věnuje charakterizaci základních typů reklamy na internetu, rozdělení jednotlivých nástrojů internetového marketingu a jejich přínosu. Na příkladu vybrané firmy jsou pak vysvětleny a porovnány přínosy některých z nástrojů IM, které podnik využívá.

Rozsah stran

51 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D29441

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

Internet, internetový marketing, SEO, SEM, Internet, internet marketing, SEO, SEM

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced