Internetový marketing
Bakalářská práceOmezený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Úlohou internetového marketingu je zvýšit viditelnost firmy především v internetových vyhledávačích. Tato práce se věnuje charakterizaci základních typů reklamy na internetu, rozdělení jednotlivých nástrojů internetového marketingu a jejich přínosu. Na příkladu vybrané firmy jsou pak vysvětleny a porovnány přínosy některých z nástrojů IM, které podnik využívá.
Rozsah stran
51 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D29441
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
Internet, internetový marketing, SEO, SEM, Internet, internet marketing, SEO, SEM