dc.contributor.advisor |
Molková, Tatiana |
|
dc.contributor.author |
Potěšil, Tomáš |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-16T00:02:19Z |
|
dc.date.available |
2013-09-16T00:02:19Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53694 |
|
dc.description.abstract |
The primary focus of the dissertation is an evaluation of generalised cost function components of planned intermodal modes and a design of an assessment tool to estimate the change in perception of the intermodal mode against the current transit options. Both a strategic transport demand model and the assessment tool designed specifically for the purpose of the dissertation are used to recommend the optimal approach to the intermodal mode generalised cost function parameter estimation and modelling. The transport model and the assessment tool are both applied on potential ram-train route in Olomouc region. |
eng |
dc.format |
152 s. |
cze |
dc.format.extent |
15041752 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
eng |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
intermodalita |
cze |
dc.subject |
odhad parametrů |
cze |
dc.subject |
dopravní model |
cze |
dc.subject |
analytický nástroj |
cze |
dc.subject |
železniční trať Olomouc - Šternberk |
cze |
dc.subject |
intermodality |
eng |
dc.subject |
tram-train |
eng |
dc.subject |
parameter estimation |
eng |
dc.subject |
transport model |
eng |
dc.subject |
assessment tool |
eng |
dc.subject |
railway line Olomouc - Šternberk |
eng |
dc.title |
Intermodality in the suburban rail transport |
eng |
dc.title.alternative |
Intermodalita v příměstské železniční dopravě |
cze |
dc.type |
disertační práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Fabián, Peter |
|
dc.contributor.referee |
Vančura, Miroslav |
|
dc.contributor.referee |
Duchoň, Bedřich |
|
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
Disertace je primárně zaměřena na zhodnocení komponent funkce generalizovaných nákladů plánovaných intermodálních dopravních módů a na vytvoření analytického nástroje pro odhad změny vnímání intermodálního módu v porovnání se současnými dopravními možnostmi. Strategický dopravní poptávkový model a analytický nástroj, který je speciálně vyvinutý pro potřeby disertace, jsou použity pro formulaci doporučení optimálního přístupu k odhadu parametrů funkce generalizovaných nákladů a modelování intermodálního dopravního módu. Dopravní model a analytický nástroj jsou aplikovány na potencionální trati tram-train na Olomoucku. |
cze |
dc.description.department |
Katedra technologie a řízení dopravy |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Technologie a management v dopravě a telekomunikacích |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ph.D. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D29832 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Technika a technologie v dopravě a spojích |
cze |
dc.description.defence |
Prezentace dizertační práce.
Přečtení posudků a odpovědi na připomínky oponentů.
Vědecká rozprava.
Neveřaejné zasedání komise.
Tajné hlasování.
Vyhlášení výsledku tajného hlasování. |
cze |
dc.identifier.stag |
22559 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |