Zobrazení výškového povrchu v 2D a v 3D zobrazení pomocí OpenGL

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Štroch, Jaroslav
dc.contributor.author Kozel, Pavel
dc.date.accessioned 2013-09-16T00:02:07Z
dc.date.available 2013-09-16T00:02:07Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53654
dc.description.abstract Cílem bakalářské práce je zobrazení výškového povrchu v 2D a 3D (3D myšleno jako plastické mapy) pomocí OpenGL. Teoretická část obsahuje seznámení s projektem SRTM (databáze nadmořských výšek Země). Popis možností OpenGL pro zobrazení 2D a 3D, princip zobrazení ve vertex bufferu, jeho výhody a nároky. Implementační část zahrnuje vytvoření aplikace v Qt C++ pro zobrazení výškových dat a porovnání rychlosti kreslení pomocí OpenGL a třídy QPainter v Qt C++. cze
dc.format 49 s. cze
dc.format.extent 7047990 bytes cze
dc.format.mimetype application/zip cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject výškové soubory cze
dc.subject SRTM cze
dc.subject OpenGL cze
dc.subject vertex buffer cze
dc.subject C++ cze
dc.subject Qt Framework cze
dc.subject Qt Creator cze
dc.subject altitude files eng
dc.title Zobrazení výškového povrchu v 2D a v 3D zobrazení pomocí OpenGL cze
dc.title.alternative Displaying altitude of the surface in 2D and 3D using OpenGL eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is rendering of elevation surfaces in 2D and 3D (3D as relief maps) using OpenGL. The theoretical part includes explanation of the SRTM project (database of the Earth altitudes,) description of the OpenGL 2D and 3D capabilities, rendering using vertex buffer and its benefits. The implementation section includes creating an application in Qt C++ to view elevation data and compare the speed of drawing with OpenGL and QPainter class in Qt C++. eng
dc.description.department Katedra informačních technologií cze
dc.thesis.degree-discipline Informační technologie cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky cze
dc.identifier.signature D29534 cze
dc.thesis.degree-program Informační technologie cze
dc.description.defence Cílem práce bylo zobrazení výškového povrchu v 2D a 3D zobrazení. Student výborně prezentoval výsledky své práce a reagoval na dotazy a připomínky vedoucího práce, předsedy i členů komise. cze
dc.identifier.stag 18566 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet