Zobrazení výškového povrchu v 2D a v 3D zobrazení pomocí OpenGL
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem bakalářské práce je zobrazení výškového povrchu v 2D a 3D (3D myšleno jako plastické mapy) pomocí OpenGL. Teoretická část obsahuje seznámení s projektem SRTM (databáze nadmořských výšek Země). Popis možností OpenGL pro zobrazení 2D a 3D, princip zobrazení ve vertex bufferu, jeho výhody a nároky. Implementační část zahrnuje vytvoření aplikace v Qt C++ pro zobrazení výškových dat a porovnání rychlosti kreslení pomocí OpenGL a třídy QPainter v Qt C++.
Rozsah stran
49 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D29534
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
výškové soubory, SRTM, OpenGL, vertex buffer, C++, Qt Framework, Qt Creator, altitude files