Digitální knihovnaUPCE
 

Zobrazení výškového povrchu v 2D a v 3D zobrazení pomocí OpenGL

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Cílem bakalářské práce je zobrazení výškového povrchu v 2D a 3D (3D myšleno jako plastické mapy) pomocí OpenGL. Teoretická část obsahuje seznámení s projektem SRTM (databáze nadmořských výšek Země). Popis možností OpenGL pro zobrazení 2D a 3D, princip zobrazení ve vertex bufferu, jeho výhody a nároky. Implementační část zahrnuje vytvoření aplikace v Qt C++ pro zobrazení výškových dat a porovnání rychlosti kreslení pomocí OpenGL a třídy QPainter v Qt C++.

Rozsah stran

49 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Informační technologie

Studijní program

Informační technologie

Signatura tištěné verze

D29534

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

výškové soubory, SRTM, OpenGL, vertex buffer, C++, Qt Framework, Qt Creator, altitude files

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced