dc.contributor.advisor |
Rýdl, Karel |
cze |
dc.contributor.author |
Ročková, Zuzana |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-16T00:01:48Z |
|
dc.date.available |
2013-09-16T00:01:48Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53593 |
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce s názvem Spolupráce dětského domova a školy má za cíl popsat spolupráci konkrétního dětského domova v Holicích a školy. V první, teoretické, části popisuji vývoj ústavní péče a její specifika, školu a její specifika, samotnou spolupráci mezi těmito dvěma institucemi a výchovné působení na mladého jedince. Zároveň porovnám spolupráci školy a rodiny se spoluprací školy a dětského domova. V praktické části popisuji výzkum, který jsem realizovala. Jedná se o případovou studii, založenou na sběru dat kvalitativními metodami- rozhovory (s vychovateli dětského domova a třídními učitelkami, jež mají ve třídě děti z dětského domova), pozorováním (zúčastněné pozorování na třídních schůzkách), studiem dokumentů a rozhovory s dětmi z dětského domova. Práce by měla objasnit specifika spolupráce dětského domova a školy, neboť je odlišná od spolupráce rodiny a školy- která je běžně mnohem více prezentována. |
cze |
dc.format |
87 s. |
cze |
dc.format.extent |
2462778 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
spolupráce |
cze |
dc.subject |
dětský domov |
cze |
dc.subject |
škola |
cze |
dc.subject |
výchovné působení |
cze |
dc.subject |
cooperation |
eng |
dc.subject |
children's home |
eng |
dc.subject |
school |
eng |
dc.subject |
educational educational influence |
eng |
dc.title |
Spolupráce dětského domova a školy |
cze |
dc.title.alternative |
Cooperation of a children's Home and a school |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Sychrová, Adriana |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis titled Cooperation of Children´s Home and School aims to describe the cooperation in a particular children´s home in Holice and an elementary school attended by the children from the home. In the first - theoretical part I describe the historical development of an institutional care and its specifics, the school and its specifics, the actual cooperation between the two institutions and an educational influence on young individuals. At the same time I compare the cooperation between a school and families with the cooperation between a school and a children´s home. The practical part describes the research that I carried out. This is a case study, based on qualitative methods of data collection - interviews (with the educational workers (tutors) from the children´s home and the teachers who have the children from the home in their class), observation (participant observation at parents meetings), study of documents and interviews with the children from the children's home. The work should clarify the specifics of an cooperation between a children´s homes and schools because that is different from the cooperation between a family and a school - which is more commonly presented. |
eng |
dc.description.department |
Katedra věd o výchově |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Resocializační pedagogika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D29138 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Specializace v pedagogice |
cze |
dc.description.defence |
Studentka prezentovala výsledky své práce a reagovala na dotazy komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
19075 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |