Spolupráce dětského domova a školy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Rýdl, Karel cze
dc.contributor.author Ročková, Zuzana
dc.date.accessioned 2013-09-16T00:01:48Z
dc.date.available 2013-09-16T00:01:48Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53593
dc.description.abstract Tato diplomová práce s názvem Spolupráce dětského domova a školy má za cíl popsat spolupráci konkrétního dětského domova v Holicích a školy. V první, teoretické, části popisuji vývoj ústavní péče a její specifika, školu a její specifika, samotnou spolupráci mezi těmito dvěma institucemi a výchovné působení na mladého jedince. Zároveň porovnám spolupráci školy a rodiny se spoluprací školy a dětského domova. V praktické části popisuji výzkum, který jsem realizovala. Jedná se o případovou studii, založenou na sběru dat kvalitativními metodami- rozhovory (s vychovateli dětského domova a třídními učitelkami, jež mají ve třídě děti z dětského domova), pozorováním (zúčastněné pozorování na třídních schůzkách), studiem dokumentů a rozhovory s dětmi z dětského domova. Práce by měla objasnit specifika spolupráce dětského domova a školy, neboť je odlišná od spolupráce rodiny a školy- která je běžně mnohem více prezentována. cze
dc.format 87 s. cze
dc.format.extent 2462778 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject spolupráce cze
dc.subject dětský domov cze
dc.subject škola cze
dc.subject výchovné působení cze
dc.subject cooperation eng
dc.subject children's home eng
dc.subject school eng
dc.subject educational educational influence eng
dc.title Spolupráce dětského domova a školy cze
dc.title.alternative Cooperation of a children's Home and a school eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Sychrová, Adriana cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This thesis titled Cooperation of Children´s Home and School aims to describe the cooperation in a particular children´s home in Holice and an elementary school attended by the children from the home. In the first - theoretical part I describe the historical development of an institutional care and its specifics, the school and its specifics, the actual cooperation between the two institutions and an educational influence on young individuals. At the same time I compare the cooperation between a school and families with the cooperation between a school and a children´s home. The practical part describes the research that I carried out. This is a case study, based on qualitative methods of data collection - interviews (with the educational workers (tutors) from the children´s home and the teachers who have the children from the home in their class), observation (participant observation at parents meetings), study of documents and interviews with the children from the children's home. The work should clarify the specifics of an cooperation between a children´s homes and schools because that is different from the cooperation between a family and a school - which is more commonly presented. eng
dc.description.department Katedra věd o výchově cze
dc.thesis.degree-discipline Resocializační pedagogika cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D29138 cze
dc.thesis.degree-program Specializace v pedagogice cze
dc.description.defence Studentka prezentovala výsledky své práce a reagovala na dotazy komise. cze
dc.identifier.stag 19075 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account