Desková hra Go pro více klientů
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Cílem práce je vytvořit desktopovou aplikaci pro hraní čínské deskové hry Go po místní síti s možností turnaje více hráčů. Teoretická část obsahuje seznámení s pravidly hry Go a jejich použití v aplikaci, dále použití architektury klient-server pro více uživatelů s využitím tříd pro soketovou komunikaci. Implementační část obsahuje popis aplikace Turnaj v Go. Aplikace umožňuje založit turnaj, jejž může zakladatel zahájit po připojení dostatečného počtu hráčů. Průběžný stav turnaje je graficky znázorňován turnajovým pavoukem. Aplikace obsahuje nápovědu s popisem pravidel a ovládání.
Rozsah stran
37 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D29533
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
java, Go, deskové hry, sokety, datagramy, JDeveloper, board games, sockets, datagrams