dc.contributor.advisor |
Brychtová, Šárka |
cze |
dc.contributor.author |
Borovičková, Pavla |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-16T00:01:36Z |
|
dc.date.available |
2013-09-16T00:01:36Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53553 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je věnována stručné historii českého lázeňství a jeho významu pro cestovní ruch v České republice a rozebírá marketingový mix, jeho složení a možnosti jeho využití v lázeňském cestovním ruchu. Poslední část je věnována marketingovému výzkumu v lázních Luhačovice a zjišťuje názory návštěvníků a jejich spokojenost s marketingovým mixem užívaným v této lázeňské destinaci. |
cze |
dc.format |
62 s. |
cze |
dc.format.extent |
3351679 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
marketingový výzkum |
cze |
dc.subject |
lázeňství |
cze |
dc.subject |
cestovní ruch |
cze |
dc.subject |
marketing mix |
eng |
dc.subject |
marketing research |
eng |
dc.subject |
spa |
eng |
dc.subject |
tourism |
eng |
dc.title |
Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu vybrané lázeňské destinace (event. vybraných lázeňských destinací) |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing mix and its use in spa turism in the example chosen spa destination |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis is devoted to a brief history of the Czech spa industry and its importance to tourism in the Czech Republic and examines the marketing mix, its composition and its possible use in the spa tourism. The practical section is devoted to marketing research in the spa Luhačovice and seek the views of visitors and their satisfaction with the marketing mix used in this spa destination. |
eng |
dc.description.department |
Ústav správních a sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Management podniku: Management malých a středních podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D29455 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce byl marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu vybrané lázeňské destinace. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce:
1. Jaké nové trendy nacházíme v oblasti marketingového mixu lázeňství ČR současnosti?
2. Lázeňství prožívalo v minulých letech velký vzestup, ale v poslední době se vlivem úsporných opatření ocitá řada zařízení ve složité situaci. Jak na ni, dle Vašeho názoru, reaguje marketingový mix v řešené lázeňské destinaci? |
cze |
dc.identifier.stag |
13560 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |