Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu vybrané lázeňské destinace (event. vybraných lázeňských destinací)

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Brychtová, Šárka cze
dc.contributor.author Borovičková, Pavla
dc.date.accessioned 2013-09-16T00:01:36Z
dc.date.available 2013-09-16T00:01:36Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53553
dc.description.abstract Bakalářská práce je věnována stručné historii českého lázeňství a jeho významu pro cestovní ruch v České republice a rozebírá marketingový mix, jeho složení a možnosti jeho využití v lázeňském cestovním ruchu. Poslední část je věnována marketingovému výzkumu v lázních Luhačovice a zjišťuje názory návštěvníků a jejich spokojenost s marketingovým mixem užívaným v této lázeňské destinaci. cze
dc.format 62 s. cze
dc.format.extent 3351679 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject marketingový výzkum cze
dc.subject lázeňství cze
dc.subject cestovní ruch cze
dc.subject marketing mix eng
dc.subject marketing research eng
dc.subject spa eng
dc.subject tourism eng
dc.title Marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu vybrané lázeňské destinace (event. vybraných lázeňských destinací) cze
dc.title.alternative Marketing mix and its use in spa turism in the example chosen spa destination eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is devoted to a brief history of the Czech spa industry and its importance to tourism in the Czech Republic and examines the marketing mix, its composition and its possible use in the spa tourism. The practical section is devoted to marketing research in the spa Luhačovice and seek the views of visitors and their satisfaction with the marketing mix used in this spa destination. eng
dc.description.department Ústav správních a sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Management podniku: Management malých a středních podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D29455 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Studentka seznámila komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Cílem práce byl marketingový mix a jeho využití v lázeňském cestovním ruchu na příkladu vybrané lázeňské destinace. Studentka seznámila komisi se závěry práce a odpověděla na otázky položené vedoucím práce: 1. Jaké nové trendy nacházíme v oblasti marketingového mixu lázeňství ČR současnosti? 2. Lázeňství prožívalo v minulých letech velký vzestup, ale v poslední době se vlivem úsporných opatření ocitá řada zařízení ve složité situaci. Jak na ni, dle Vašeho názoru, reaguje marketingový mix v řešené lázeňské destinaci? cze
dc.identifier.stag 13560 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet