dc.contributor.advisor |
Ehlová, Zuzana |
cze |
dc.contributor.author |
Horynová, Eliška |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-03T19:43:15Z |
|
dc.date.available |
2013-09-03T19:43:15Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53304 |
|
dc.description.abstract |
První část bakalářské práce je zaměřena na pojem hodnota pro zákazníka, jakožto základ pro utváření loajality. V druhé části je vymezen hlavní pojem práce, kterým je loajalita zákazníků, její posilování v podobě věrnostních programů a další s loajalitou související pojmy, jako je spokojenost, věrnost a retence zákazníků. Třetí a zároveň poslední část práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami autoservisu M.A.AUTOSERVIS, s.r.o.. |
cze |
dc.format |
66 s. |
cze |
dc.format.extent |
3355299 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
loajalita zákazníků |
cze |
dc.subject |
spokojenost |
cze |
dc.subject |
retence |
cze |
dc.subject |
věrnost a věrnostní programy |
cze |
dc.subject |
Value for customer |
cze |
dc.subject |
customer loyalty |
cze |
dc.subject |
satisfaction |
cze |
dc.subject |
retention |
cze |
dc.subject |
allegiance and loyalty programs |
cze |
dc.title |
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů. |
cze |
dc.title.alternative |
The research of clients satisfaction, retention and loyalty by selected unbranded service stations. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The first part of the bachelor thesis is dealing about a value for customers as the basic root for the formation of loyalty. The second part defines the main concept of the project, which is the loyalty of customers, its enhancing in the form of loyalty programs and other loyalty projects which are united and associated with terms as a customer satisfaction, an allegiance and customer retention. The third and final part of the thesis research of customer satisfaction with the services car repair M.A.AUTOSERVIS, s.r.o.. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D30485 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Co znamená podle Vás více než polovina respondentů?
Opakovaná návštěva - příjezd na doporučení, můžete mi to nějak vysvětlit?
Charakteristika řidiče - může klient, který veze auto do autoservisu (ale není třeba majitel, jenom tam přiveze automobil) adekvátně ohodnotit služby autoservisu?
Využijí Vaši bakalářskou práci v daném autoservisu? |
cze |
dc.identifier.stag |
21032 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |