Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Zuzana cze
dc.contributor.author Horynová, Eliška
dc.date.accessioned 2013-09-03T19:43:15Z
dc.date.available 2013-09-03T19:43:15Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53304
dc.description.abstract První část bakalářské práce je zaměřena na pojem hodnota pro zákazníka, jakožto základ pro utváření loajality. V druhé části je vymezen hlavní pojem práce, kterým je loajalita zákazníků, její posilování v podobě věrnostních programů a další s loajalitou související pojmy, jako je spokojenost, věrnost a retence zákazníků. Třetí a zároveň poslední část práce se zabývá výzkumem spokojenosti zákazníků s poskytovanými službami autoservisu M.A.AUTOSERVIS, s.r.o.. cze
dc.format 66 s. cze
dc.format.extent 3355299 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Hodnota pro zákazníka cze
dc.subject loajalita zákazníků cze
dc.subject spokojenost cze
dc.subject retence cze
dc.subject věrnost a věrnostní programy cze
dc.subject Value for customer cze
dc.subject customer loyalty cze
dc.subject satisfaction cze
dc.subject retention cze
dc.subject allegiance and loyalty programs cze
dc.title Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů. cze
dc.title.alternative The research of clients satisfaction, retention and loyalty by selected unbranded service stations. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated The first part of the bachelor thesis is dealing about a value for customers as the basic root for the formation of loyalty. The second part defines the main concept of the project, which is the loyalty of customers, its enhancing in the form of loyalty programs and other loyalty projects which are united and associated with terms as a customer satisfaction, an allegiance and customer retention. The third and final part of the thesis research of customer satisfaction with the services car repair M.A.AUTOSERVIS, s.r.o.. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D30485 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Co znamená podle Vás více než polovina respondentů? Opakovaná návštěva - příjezd na doporučení, můžete mi to nějak vysvětlit? Charakteristika řidiče - může klient, který veze auto do autoservisu (ale není třeba majitel, jenom tam přiveze automobil) adekvátně ohodnotit služby autoservisu? Využijí Vaši bakalářskou práci v daném autoservisu? cze
dc.identifier.stag 21032 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet