dc.contributor.advisor |
Ehlová, Zuzana |
cze |
dc.contributor.author |
Skalnický, Petr |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-03T19:43:11Z |
|
dc.date.available |
2013-09-03T19:43:11Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53285 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářské práce je zaměřena na hodnotu pro zákazníka, vysvětlení pojmu hodnota pro zákazníka a způsoby její maximalizace na základě prací různých autorů, jejichž názory se na danou problematiku odlišují, dále na pojem loajalita, retence a spokojenost zákazníka. Praktickou částí je výzkum preferencí a spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými v autoservisu Skamaro. |
cze |
dc.format |
62 s. |
cze |
dc.format.extent |
6877673 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
Hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
zákazník |
cze |
dc.subject |
loajalita |
cze |
dc.subject |
retence |
cze |
dc.subject |
spokojenost |
cze |
dc.subject |
služba |
cze |
dc.subject |
Value for customer |
cze |
dc.subject |
customer |
cze |
dc.subject |
loyalty |
cze |
dc.subject |
retention |
cze |
dc.subject |
satisfaction |
cze |
dc.subject |
service |
cze |
dc.title |
Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů. |
cze |
dc.title.alternative |
The research of clients satisfaction, retention and loyalty by selected unbranded service stations. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
Bachelor thesis is focused on the value for the customer, the explanation of the value concept and on it´s maximalization based on thesis of different authors, whose opinions(views) on this issue are different, also the bachelor thesis is focused on the customer loyalty, retention and satisfaction. The practial part of the bachelor thesis is a research of customer preferences and satisfaction with service station skamaro. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D30483 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
V Závěru uvádíte, že cílem autoservisu je udržení si velkých firem, což je v rozporu s tím výzkumem? Jak tomu mám rozumět?
Dotazník - jaký problém jste měl při vyplňování dotazníku s klientem, měl byste nějaké doporučení, aby klienti autoservisu vyplňovali dotazník ochotněji (nějaká motivace, proč to mají udělat)?
Považujete za motivující pro klienty, aby i oni měli zpětnou vazbu?
Jak ohodnotit výměnu oleje? Může si klient vybrat i sám druh oleje?
Zkoumal jste nějak míru retence? |
cze |
dc.identifier.stag |
20923 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |