Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Ehlová, Zuzana cze
dc.contributor.author Skalnický, Petr
dc.date.accessioned 2013-09-03T19:43:11Z
dc.date.available 2013-09-03T19:43:11Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53285
dc.description.abstract Bakalářské práce je zaměřena na hodnotu pro zákazníka, vysvětlení pojmu hodnota pro zákazníka a způsoby její maximalizace na základě prací různých autorů, jejichž názory se na danou problematiku odlišují, dále na pojem loajalita, retence a spokojenost zákazníka. Praktickou částí je výzkum preferencí a spokojenosti zákazníků se službami poskytovanými v autoservisu Skamaro. cze
dc.format 62 s. cze
dc.format.extent 6877673 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject Hodnota pro zákazníka cze
dc.subject zákazník cze
dc.subject loajalita cze
dc.subject retence cze
dc.subject spokojenost cze
dc.subject služba cze
dc.subject Value for customer cze
dc.subject customer cze
dc.subject loyalty cze
dc.subject retention cze
dc.subject satisfaction cze
dc.subject service cze
dc.title Výzkum spokojenosti, retence a loajality klientů vybraných neznačkových autoservisů. cze
dc.title.alternative The research of clients satisfaction, retention and loyalty by selected unbranded service stations. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis is focused on the value for the customer, the explanation of the value concept and on it´s maximalization based on thesis of different authors, whose opinions(views) on this issue are different, also the bachelor thesis is focused on the customer loyalty, retention and satisfaction. The practial part of the bachelor thesis is a research of customer preferences and satisfaction with service station skamaro. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D30483 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence V Závěru uvádíte, že cílem autoservisu je udržení si velkých firem, což je v rozporu s tím výzkumem? Jak tomu mám rozumět? Dotazník - jaký problém jste měl při vyplňování dotazníku s klientem, měl byste nějaké doporučení, aby klienti autoservisu vyplňovali dotazník ochotněji (nějaká motivace, proč to mají udělat)? Považujete za motivující pro klienty, aby i oni měli zpětnou vazbu? Jak ohodnotit výměnu oleje? Může si klient vybrat i sám druh oleje? Zkoumal jste nějak míru retence? cze
dc.identifier.stag 20923 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet