Hodnotová síť ve vybraném podniku

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Pecinová, Zuzana cze
dc.contributor.author Šotolová, Veronika
dc.date.accessioned 2013-09-03T19:43:10Z
dc.date.available 2013-09-03T19:43:10Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53281
dc.description.abstract Práce se zabývá hodnotovou sítí a vztahy mezi jednotlivými subjekty v hodnotovém systému. První část je věnována obecnému pojetí hodnoty pro zákazníka - definuje pojem, popisuje atributy hodnoty pro zákazníka, hodnotové výhody zákazníka a maximalizaci hodnoty pro zákazníka, dále je práce zaměřena na hodnotový řetězec - jeho vymezení a pojetí. V další části je přiblížena skladba hodnotové sítě, včetně její tvorby. Závěrečná část je věnována praktickému výzkumu v podniku- popsána je podoba hodnotové sítě a úloha jednotlivých členů při tvorbě a dodání hodnoty zákazníkům. cze
dc.format 51 s. cze
dc.format.extent 802325 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject hodnota pro zákazníka cze
dc.subject hodnotový řetězec cze
dc.subject dodavatelský řetězec cze
dc.subject zákaznický řetězec cze
dc.subject hodnotová síť cze
dc.subject customer value cze
dc.subject value chain cze
dc.subject supply chain cze
dc.subject customer chain cze
dc.subject value network cze
dc.title Hodnotová síť ve vybraném podniku cze
dc.title.alternative The value network in the selected company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated The project deals with the value network and relationships between different actors in the value system. The first part deals with the general concept of customer value - defines the term, describes the attributes of customer value, value benefits for customer and maximizing customer value. Further work is focused on value chain - its definition and concept. In the next section is described a composition of the value network, including its creation. The final section is devoted to practical research - the network in the chosen company and the role of the individual members in the creation and delivery of value to customers are described. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D30478 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Jakým způsobem přispívají subjekty hodnotové sítě k hodnotě pro zákazníka? Detailněji popište prezentované schéma hodnotové sítě. Kteří z prezentovaných dodavatelů zřejmě nejvíce ovlivňují konečné spotřebitele? Studentka otázky částečně zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 20718 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet