dc.contributor.advisor |
Pecinová, Zuzana |
cze |
dc.contributor.author |
Šotolová, Veronika |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-03T19:43:10Z |
|
dc.date.available |
2013-09-03T19:43:10Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53281 |
|
dc.description.abstract |
Práce se zabývá hodnotovou sítí a vztahy mezi jednotlivými subjekty v hodnotovém systému. První část je věnována obecnému pojetí hodnoty pro zákazníka - definuje pojem, popisuje atributy hodnoty pro zákazníka, hodnotové výhody zákazníka
a maximalizaci hodnoty pro zákazníka, dále je práce zaměřena na hodnotový řetězec - jeho vymezení a pojetí. V další části je přiblížena skladba hodnotové sítě, včetně její tvorby. Závěrečná část je věnována praktickému výzkumu v podniku- popsána je podoba hodnotové sítě a úloha jednotlivých členů při tvorbě a dodání hodnoty zákazníkům. |
cze |
dc.format |
51 s. |
cze |
dc.format.extent |
802325 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníka |
cze |
dc.subject |
hodnotový řetězec |
cze |
dc.subject |
dodavatelský řetězec |
cze |
dc.subject |
zákaznický řetězec |
cze |
dc.subject |
hodnotová síť |
cze |
dc.subject |
customer value |
cze |
dc.subject |
value chain |
cze |
dc.subject |
supply chain |
cze |
dc.subject |
customer chain |
cze |
dc.subject |
value network |
cze |
dc.title |
Hodnotová síť ve vybraném podniku |
cze |
dc.title.alternative |
The value network in the selected company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The project deals with the value network and relationships between different actors in the value system. The first part deals with the general concept of customer value - defines the term, describes the attributes of customer value, value benefits for customer and maximizing customer value. Further work is focused on value chain - its definition and concept. In the next section is described a composition of the value network, including its creation. The final section is devoted to practical research - the network in the chosen company and the role of the individual members in the creation and delivery of value to customers are described. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D30478 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Jakým způsobem přispívají subjekty hodnotové sítě k hodnotě pro zákazníka?
Detailněji popište prezentované schéma hodnotové sítě.
Kteří z prezentovaných dodavatelů zřejmě nejvíce ovlivňují konečné spotřebitele?
Studentka otázky částečně zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
20718 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |