dc.contributor.advisor |
Paulovič, Jaroslav |
cze |
dc.contributor.author |
Papežíková, Gabriela |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-03T19:43:07Z |
|
dc.date.available |
2013-09-03T19:43:07Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53269 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce je rozdělena na 2 části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena na dvě často. První se zaměřuje na základní vymezení pojmu mentální retardace, jeho charakteristiku a klasifikaci. Dále zde můžete najít psychologické zvláštnosti a systém vzdělání takto postižených osob. V druhé části se soustředím na postoje společnosti k mentálně postiženým dětem, od historie až po současnost, dále na integraci a rodinu s mentálně postiženým dítětem.
Praktická část je soustředěna na výzkum postoji společnosti mentálně postižených děti, kde jsme použila kvantitativní výzkum a vytvořila dotazník. |
cze |
dc.format |
51 s. |
cze |
dc.format.extent |
2964365 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
mentální postižení |
cze |
dc.subject |
postoje |
cze |
dc.subject |
společnost |
cze |
dc.subject |
děti |
cze |
dc.subject |
mental impairment |
eng |
dc.subject |
integration |
eng |
dc.subject |
society |
eng |
dc.subject |
children |
eng |
dc.title |
Vnímání zdravotně postižených dětí jejich sociálním okolím |
cze |
dc.title.alternative |
Perception of disabled children from their social environment |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Viková, Lada |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This bachelor thesis is dividend into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is divided into two other parts. The first focuses on the basic definition of mental retardion, its characteristics and classifiction. You can also find psychological particularities and the education system of these individuals. In the second part, I focus on societal attitudes towards mentally disabled children, rating from history to the present day, as well as the integration of a family with a mentally handicapped child.
The practical part is focused on the research attitude of mentally hancicapped children, where I used quantitative research and questionnaire. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Komunitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D29375 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zodpověděla otázky komise, která se přiklonila k hodnocení opontenta. |
cze |
dc.identifier.stag |
21282 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |