Vnímání zdravotně postižených dětí jejich sociálním okolím

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Paulovič, Jaroslav cze
dc.contributor.author Papežíková, Gabriela
dc.date.accessioned 2013-09-03T19:43:07Z
dc.date.available 2013-09-03T19:43:07Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53269
dc.description.abstract Tato bakalářská práce je rozdělena na 2 části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je rozdělena na dvě často. První se zaměřuje na základní vymezení pojmu mentální retardace, jeho charakteristiku a klasifikaci. Dále zde můžete najít psychologické zvláštnosti a systém vzdělání takto postižených osob. V druhé části se soustředím na postoje společnosti k mentálně postiženým dětem, od historie až po současnost, dále na integraci a rodinu s mentálně postiženým dítětem. Praktická část je soustředěna na výzkum postoji společnosti mentálně postižených děti, kde jsme použila kvantitativní výzkum a vytvořila dotazník. cze
dc.format 51 s. cze
dc.format.extent 2964365 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject mentální postižení cze
dc.subject postoje cze
dc.subject společnost cze
dc.subject děti cze
dc.subject mental impairment eng
dc.subject integration eng
dc.subject society eng
dc.subject children eng
dc.title Vnímání zdravotně postižených dětí jejich sociálním okolím cze
dc.title.alternative Perception of disabled children from their social environment eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.contributor.referee Viková, Lada cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated This bachelor thesis is dividend into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is divided into two other parts. The first focuses on the basic definition of mental retardion, its characteristics and classifiction. You can also find psychological particularities and the education system of these individuals. In the second part, I focus on societal attitudes towards mentally disabled children, rating from history to the present day, as well as the integration of a family with a mentally handicapped child. The practical part is focused on the research attitude of mentally hancicapped children, where I used quantitative research and questionnaire. eng
dc.description.department Katedra sociálních věd cze
dc.thesis.degree-discipline Komunitní studia cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D29375 cze
dc.thesis.degree-program Humanitní studia cze
dc.description.defence Studentka zodpověděla otázky komise, která se přiklonila k hodnocení opontenta. cze
dc.identifier.stag 21282 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet