Classroom Communication in ELT - The Role of Mother Tongue

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Reimannová, Irena cze
dc.contributor.author Hrubý, Jan
dc.date.accessioned 2013-09-03T19:42:45Z
dc.date.available 2013-09-03T19:42:45Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53174
dc.description.abstract This work focuses on classroom communication, more specifically on the comparison of the use of English and the mother tongue in English language teaching. The theoretical part of this thesis focuses at first on the development of language teaching as a whole followed by the methodological development based on its underlying theories and also the role the teacher and the language plays. Throughout the theoretical part, many suggestions and questions arise. They are being dealt with in the practical part where these suggestions are compared with a teaching practice through observation of a teaching process in a selected primary school and interviews with the teachers. eng
dc.format 88 s. cze
dc.format.extent 31593132 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso eng
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Pouze v rámci univerzity cze
dc.subject mateřský jazyk cze
dc.subject osvojování cizího jazyka cze
dc.subject mother tongue eng
dc.subject English language teaching eng
dc.subject communication eng
dc.subject development eng
dc.subject second language acquisition eng
dc.subject vyučování anglického jazyka cze
dc.subject komunikace cze
dc.subject vývoj cze
dc.title Classroom Communication in ELT - The Role of Mother Tongue eng
dc.title.alternative Komunikace v hodinách anglického jazyka - role mateřského jazyka cze
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Černá, Monika cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated Tato práce se zabývá komunikací ve výuce, přesněji komunikací v mateřském a anglickém jazyce a jejich porovnáním. Teoretická část se nejdříve zaměřuje na vývoj výuky jazyka obecně a následně na teorie a metody výuky a roli učitele a použitého jazyka ve výuce. Praktická část pak porovnává otázky a návrhy na použití jazyka presentované v teoretické části s praktickou výukou na základní škole skrze observace vyučovacích hodin a rozhovory s učiteli. cze
dc.description.department Katedra anglistiky a amerikanistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Učitelství anglického jazyka cze
dc.thesis.degree-name Mgr. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická cze
dc.identifier.signature D28980 cze
dc.thesis.degree-program Učitelství pro základní školy cze
dc.identifier.stag 21635 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet