Zmapování CRM systémů v podniku
Bakalářská práceDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Bakalářská práce se zabývá podstatou a vývojem CRM systémů. Snaží se představit CRM nejen jako softwarový produkt, ale i jako důležitý článek podnikové strategie. Práce je rozdělena do čtyř hlavních kapitol. Nejdříve se práce zaměřuje na vývoj, historii a podrobně popisuje architekturu a funkcionalitu CRM systémů. V praktické části práce je zmapován projekt podnikových informačních systémů se zaměřením na zavedení nového informačního systému do daného podniku.
Rozsah stran
47 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků
Studijní program
Chemické a procesní inženýrství
Signatura tištěné verze
D30487
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
CRM systémy, informační systémy, zákazník, podnik, CRM systems, information systems, customer, business