Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů

Show simple item record

dc.contributor.advisor Branská, Lenka cze
dc.contributor.author Crháková, Klára
dc.date.accessioned 2013-09-03T19:42:33Z
dc.date.available 2013-09-03T19:42:33Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/53127
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá nástroji posilování loajality odběratelů. Předpokladem posilování loajality je vybudování dlouhodobých a vzájemně výhodných vztahů se zákazníky. První část bakalářské práce vymezuje spokojenost zákazníka, definuje pojem loajální zákazník a pojem loajalita zákazníků. Jsou zde vymezeny formy posilování loajality, které mají zajistit maximální spokojenost zákazníků. Ve druhé části práce jsou uvedeny výsledky výzkumu provedeného ve vybraném podniku potravinářského průmyslu zaměřeného na odhalení forem posilování loajality odběratelů využívané danou firmou. cze
dc.format 57 s., 2 s. příl., 5 s. příl. cze
dc.format.extent 1431752 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 19.7.2023 cze
dc.subject loajalita zákazníků cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject zvýšení loajality cze
dc.subject spokojenost zákazníků cze
dc.subject posilování vztahu se zákazníky cze
dc.subject customer loyalty cze
dc.subject sales promotion cze
dc.subject increase loyalty cze
dc.subject customer satisfaction cze
dc.subject strengthening the relationship with customers cze
dc.title Výzkum uplatňování forem posilování loajality odběratelů cze
dc.title.alternative Research application forms enhancing loyalty customers eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated Bachelor thesis deals with forms of strengthening customer loyalty. Prerequisite for strengthening loyalty is to build long-term and mutually beneficial relationships with customers. The first part of the bachelor thesis defines customer satisfaction, defines the notion of a loyal customer and customer loyalty. There are defined forms for increasing loyalty, to ensure maximum customer satisfaction. In the second part of the bachelor thesis the results of research. It was examined what forms of strengthening the loyalty of customers the firm applies and whether the form of strengthening customer loyalty company used correctly. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D30491 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Jaká z prezentovaných forem posilování vztahů se nejvíce osvědčila? Charakterizujte pojem loajalita. Jaký dopad mají prezentované nástroje na loajalitu odběratelů/konečných zákazníků? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 20922 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account