Digitální knihovnaUPCE
 

Pozice a úloha asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu dětí pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí

Diplomová práce
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Práce se zabývá profesí asistenta pedagoga a jeho vlivem na školní úspěšnost dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Zaměřuje se na vzdělání asistentů a jejich kompetence k výkonu této profese. Snaží se odpovědět na výzkumnou otázku: Je asistent pedagoga užitečný během vzdělávacího procesu a může pomoci dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí překonat jejich nepřipravenost na školní povinnosti? Z výzkumu vyplývá, že tato pozice má své oprávnění v edukačním procesu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí, ale záleží na osobě daného asistenta.

Rozsah stran

68 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Pouze v rámci univerzity

Název akce

ISBN

Studijní obor

Sociální antropologie

Studijní program

Sociologie

Signatura tištěné verze

D29417

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

asistenti pedagoga, vzdělávání, děti ze sociálně znevýhodněného prostředí, teacher's assistants, education, children from socially disadvantaging background

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced