Pozice a úloha asistenta pedagoga ve vzdělávacím procesu dětí pocházejících ze sociálně znevýhodněného prostředí
Diplomová práceDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Práce se zabývá profesí asistenta pedagoga a jeho vlivem na školní úspěšnost dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí. Zaměřuje se na vzdělání asistentů a jejich kompetence k výkonu této profese.
Snaží se odpovědět na výzkumnou otázku: Je asistent pedagoga užitečný během vzdělávacího procesu a může pomoci dětem ze sociálně znevýhodněného prostředí překonat jejich nepřipravenost na školní povinnosti?
Z výzkumu vyplývá, že tato pozice má své oprávnění v edukačním procesu dětí ze sociálně znevýhodněného prostředí, ale záleží na osobě daného asistenta.
Rozsah stran
68 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Pouze v rámci univerzity
Název akce
ISBN
Studijní obor
Sociální antropologie
Studijní program
Sociologie
Signatura tištěné verze
D29417
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
asistenti pedagoga, vzdělávání, děti ze sociálně znevýhodněného prostředí, teacher's assistants, education, children from socially disadvantaging background