Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Hloušková, Zuzana |
cze |
dc.contributor.author |
Špinková, Iveta |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-03T19:42:06Z |
|
dc.date.available |
2013-09-03T19:42:06Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/53017 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá problematikou vlivu reklamy na seniory. Cílem této práce je zjistit, jaký vliv má reklama na život seniorů, zda je pro ně důležitá a jak ji senioři vnímají. V teoretické části se okrajově zmiňuje o historii reklamy, dále se zabývá základní terminologií jako druhy reklamy a typologií. V další části zkoumá psychologické působení reklamy na spotřebitele. Na závěr je vysvětlen pojem senior, stáří, a jsou zde uvedeny nějaké informace o životním stylu seniorů a o vztahu seniora a reklamy. V empirické části za pomoci standardizovaného dotazníku uvádím výsledky výzkumu o dané problematice. |
cze |
dc.format |
59 s. |
cze |
dc.format.extent |
1000614 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Pouze v rámci univerzity |
cze |
dc.subject |
reklama |
cze |
dc.subject |
média |
cze |
dc.subject |
senioři |
cze |
dc.subject |
životní styl |
cze |
dc.subject |
advertisement |
eng |
dc.subject |
media |
eng |
dc.subject |
seniors |
eng |
dc.subject |
lifestyle |
eng |
dc.title |
Vliv reklamy na život seniorů |
cze |
dc.title.alternative |
Influence of advertisement on senior´s life |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Samek, Tomáš |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The bachelor paper deals with the influence of advertisement for seniors. The aim of this paper is to find out the influence of advertisement on senior´s life, if is an advertisement important for them and how is perceive. In the theoretical part of this paper is briefly mentions the history of advertisement, and then discusses basic terminology, as types of advertisement and classification. The next part is addresses the psychological impact of advertisement to consumers. Finally there is explained the term senior, old age, and there are some information about lifestyle of seniors and about relation between senior and advertisement. A standardized questionnaire was used in the empirical part to show results of the research. |
eng |
dc.description.department |
Katedra sociálních věd |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Komunitní studia |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická |
cze |
dc.identifier.signature |
D29361 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Humanitní studia |
cze |
dc.description.defence |
Studentka zodpověděla na dotazy komise, která se přiklonila k názoru oponenta. |
cze |
dc.identifier.stag |
21259 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
|
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account
|