Možnosti spolupráce výrobního podniku s odběrateli při předpovídání a plánování prodeje

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Paták, Michal cze
dc.contributor.author Pecová, Irena
dc.date.accessioned 2013-09-03T19:42:00Z
dc.date.available 2013-09-03T19:42:00Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52991
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá významem předpovědi poptávky a prodeje ve výrobním podniku. Popisuje a definuje dodavatelský řetězec, podstatu a principy jeho integrace. Dále se zaměřuje na typy spolupráce podniků s ostatními členy dodavatelského řetězce při tvorbě těchto předpovědí poptávky a prodejů. Jsou zde uvedeny výhody a nevýhody této spolupráce. Praktická část je zaměřena na popis spolupráce vybraného podniku s odběrateli při předpovídání a plánování prodeje. cze
dc.format 45 s. cze
dc.format.extent 741773 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject předpovídání a plánování prodejů cze
dc.subject dodavatelský řetězec cze
dc.subject integrace cze
dc.subject spolupráce cze
dc.subject demand plannnig cze
dc.subject supply chain cze
dc.subject integration cze
dc.subject collaboration cze
dc.title Možnosti spolupráce výrobního podniku s odběrateli při předpovídání a plánování prodeje cze
dc.title.alternative Coollaboration possibilities of enterprise with customers in demand planning. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated The thesis deals with the importace of demand and sales forecasting in the manufacturing company. It describes and defines the supply chain, merits and principles of its integration. The thesis also focuses on the types of cooperation between companies and other members of the supply chain in creation of demand and sales forecasting. It shows the advantages and disadvantages of this cooperation. The practical part is focused on description of collaboration of the selected enterprise with customers in demand planning. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D30472 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence Můžete upřesnit identifikované problémy spolupráce s odběrateli při plánování prodejů? O čem tyto problémy vypovídají? Jaká nápravná opatření byste podniku doporučila? Upřednostňují v podniku krátkodobé nebo dlouhodobé plány? Jak vysoké jsou stavy zásob v podniku? Jak byste motivovala zaměstnance prodeje a logistiky k prohlubování spolupráce se zákazníky? Studentka otázky zodpověděla. cze
dc.identifier.stag 21493 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet