dc.contributor.advisor |
Paták, Michal |
cze |
dc.contributor.author |
Pecová, Irena |
|
dc.date.accessioned |
2013-09-03T19:42:00Z |
|
dc.date.available |
2013-09-03T19:42:00Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52991 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá významem předpovědi poptávky a prodeje ve výrobním
podniku. Popisuje a definuje dodavatelský řetězec, podstatu a principy jeho integrace. Dále
se zaměřuje na typy spolupráce podniků s ostatními členy dodavatelského řetězce při
tvorbě těchto předpovědí poptávky a prodejů. Jsou zde uvedeny výhody a nevýhody této
spolupráce. Praktická část je zaměřena na popis spolupráce vybraného podniku s odběrateli
při předpovídání a plánování prodeje. |
cze |
dc.format |
45 s. |
cze |
dc.format.extent |
741773 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
předpovídání a plánování prodejů |
cze |
dc.subject |
dodavatelský řetězec |
cze |
dc.subject |
integrace |
cze |
dc.subject |
spolupráce |
cze |
dc.subject |
demand plannnig |
cze |
dc.subject |
supply chain |
cze |
dc.subject |
integration |
cze |
dc.subject |
collaboration |
cze |
dc.title |
Možnosti spolupráce výrobního podniku s odběrateli při předpovídání a plánování prodeje |
cze |
dc.title.alternative |
Coollaboration possibilities of enterprise with customers in demand planning. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The thesis deals with the importace of demand and sales forecasting in the manufacturing
company. It describes and defines the supply chain, merits and principles of its integration.
The thesis also focuses on the types of cooperation between companies and other members
of the supply chain in creation of demand and sales forecasting. It shows the advantages
and disadvantages of this cooperation. The practical part is focused on description of
collaboration of the selected enterprise with customers in demand planning. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D30472 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Můžete upřesnit identifikované problémy spolupráce s odběrateli při plánování prodejů?
O čem tyto problémy vypovídají?
Jaká nápravná opatření byste podniku doporučila?
Upřednostňují v podniku krátkodobé nebo dlouhodobé plány?
Jak vysoké jsou stavy zásob v podniku?
Jak byste motivovala zaměstnance prodeje a logistiky k prohlubování spolupráce se zákazníky?
Studentka otázky zodpověděla. |
cze |
dc.identifier.stag |
21493 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |