dc.contributor.advisor |
Pecinová, Zuzana |
|
dc.contributor.author |
Jehličková, Aneta
|
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:56:49Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:56:49Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52543 |
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na možnosti řízení vztahů podniku se zákazníky a na hledání a nalezení nejvhodnějších variant pro co nejlukrativnější vztah. V teoretické části práce je vymezena podstata řízení vztahu se zákazníky a poté analyzovány fáze, ve kterých se zákazník během vztahu nalézá. Dále se práce zabývá metodami stálého rozvoje a zlepšování vztahů se zákazníky. Praktická část diplomové práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení primárního výzkumu. V první části výzkumu jsou zjišťovány nástroje a opatření pro posilování vztahů se zákazníky a jejich úroveň ve společnosti Synthesia a.s. a druhá část je zaměřena na úlohu pracovníků společnosti Synthesia a. s. při posilování vztahů se zákazníky a na jejich spolupráci v tomto procesu. |
cze |
dc.format |
144 s. |
cze |
dc.format.extent |
4662862 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
zákazníci |
cze |
dc.subject |
řízení vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
hodnota pro zákazníky |
cze |
dc.subject |
posilování vztahů se zákazníky |
cze |
dc.subject |
kvalitativní výzkum |
cze |
dc.subject |
kvantitativní výzkum |
cze |
dc.subject |
customers |
eng |
dc.subject |
customer relationship management |
eng |
dc.subject |
customer value |
eng |
dc.subject |
strengthening customer relationships |
eng |
dc.subject |
qualitative research |
eng |
dc.subject |
quantitative research |
eng |
dc.title |
Posilování vztahů se zákazníky a formy jejich posilování na BtoB trzích |
cze |
dc.title.alternative |
Customer relationship management and forms of strengthening the BtoB markets |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Liška, Josef |
|
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on the possibilities of relationship management between enterprise and customers and also on searching and finding the most suitable variant for the most lucrative relationship. The theory defines the nature of customer relationship management and then analyzed phases in which the customer is actually placed. The work deals with methods of continuous development and improvement of customer relations. The practical part of the thesis is devoted to the preparation, implementation and evaluation of primary research. In the first part of the research the tools and measures for strengthening customer relationships and their level in Synthesia a.s. are identified. The second part is focused on the role of employees of company Synthesia in strengthening relationships with customers and on their cooperation in this process. |
eng |
dc.description.department |
Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická |
cze |
dc.identifier.signature |
D28208 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Chemické a procesní inženýrství |
cze |
dc.description.defence |
Uveďte konkrétní příklady faktorů ovlivňujících vztahy se zákazníky a jejich konkrétní dopady a porovnejte teoreticky popsané posilování vztahů se zákazníky s prakticky zjištěnými skutečnostmi.
Jak se shodují faktory konkrétně s tím, co jste vyzkoumala?
Které faktory jsou podle vás skutečně přínosné nejen z pohledu vaší teorie, ale i z pohledu firmy, kde jste prováděla výzkum?
Jaká byla spolupráce ve výzkumu a vývoji?
Kdo jsou klíčoví zákazníci?
Jak se díváte na lhůty splatnosti?
Mohla byste prosím vysvětlit podrobněji alespoň jeden z grafů, které v práci uvádíte? |
cze |
dc.identifier.stag |
20929 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |