dc.contributor.advisor |
Drahotská, Hana |
|
dc.contributor.author |
Balážik, Jan |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:56:28Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:56:28Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52482 |
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá sestavením marketingového plánu pro vybranou společnost. Práce je rozdělena do dvou částí - teoretické a analytické. V teoretické části se zabývá vývojem marketingu od jeho vzniku až po současnost a to jak ve světě, tak v České republice a novým trendům v oblasti marketingu. Analytická část je pak věnována firmě Conti - výroba razítek Trodat a tvorbě marketingového plánu především s využitím nových marketingových trendů. |
cze |
dc.format |
58 s., 2 s. obr. příl. |
cze |
dc.format.extent |
1711662 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
marketingový plán |
cze |
dc.subject |
nové trendy marketingu |
cze |
dc.subject |
vývoj marketingu |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
marketing plan |
eng |
dc.subject |
new marketing trends |
eng |
dc.subject |
development of marketing |
eng |
dc.title |
Uplatnění marketingu ve vybrané společnosti |
cze |
dc.title.alternative |
Application of marketing in selected companies |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
The subject of this bachelor's thesis is creating of marketing plan for the selecte company. The work is divided into two parts - theoretical and analytical. The theoretical part examines with the development of marketing from its beginning to the present, both worldwide and in the Czech Republic theoretical part of this thesis. Then discusses new trends in marketing. The analytical part of this work is production company "Conti - výroba razítek Trodat", creating a marketing plan for them, especially with the use of new marketing trends. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D28438 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázal student odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázal schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagoval pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděl. |
cze |
dc.identifier.stag |
17858 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |