Systém pro správu klientských požadavků
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato práce se zabývá analýzou a implementací systému pro správu klientských požadavků vytvářeného pro společnost tlapka-design.cz. Výsledkem je helpdesk systém, který slouží jako nástroj zjednodušující komunikaci mezi dodavatelem a klientem a zároveň i komunikaci uvnitř dodavatelské společnosti. Cílem aplikace je zajistit přehledný a jasný proces řešení klientských požadavků od jejich zadání až po samotnou dodávku.
Rozsah stran
49 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Informační technologie
Studijní program
Informační technologie
Signatura tištěné verze
D28779
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
helpdesk systémy, správa klientských požadavků, webové aplikace, framework, help desk systems, customer requirements management, web application