dc.contributor.advisor |
Vaculík, Josef |
cze |
dc.contributor.author |
Výbora, Jonáš |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:55:51Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:55:51Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52379 |
|
dc.description.abstract |
Předmětem bakalářské práce s názvem Analýza marketingového mixu ve firmě ELEVEN SPORTSWEAR je analýza současné podoby marketingového mixu této firmy. Teoretická část se zaobírá jednotlivými koncepcemi marketingového mixu a dále rozebírá jednotlivé nástroje. Praktická část je zaměřena na analýzu a zhodnocení marketingového mixu daného podniku. |
cze |
dc.format |
60 s. |
cze |
dc.format.extent |
4550657 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
marketingový mix |
cze |
dc.subject |
produkty |
cze |
dc.subject |
cena |
cze |
dc.subject |
distribuce |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
marketing mixture |
eng |
dc.subject |
products |
eng |
dc.subject |
price |
eng |
dc.subject |
place |
eng |
dc.subject |
promotion |
eng |
dc.title |
Analýza marketingového mixu ve firmě ELEVEN SPORTSWEAR |
cze |
dc.title.alternative |
Analysis of Marketing Mix Tools of ELEVEN SPORTSWEAR company |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
The subject of the bachelor thesis entitled Analysis of the marketing mixture in company ELEVEN SPORTSWEAR is the analysis of the current form of the marketing mixture concerning this company. The theoretical part deals with individual concepts of the marketing mixture and further discusses the individual tools. The practical part is focused on the analysis and the evaluation of the marketing mixture of the company. |
eng |
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky a managementu |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a provoz podniku |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní |
cze |
dc.identifier.signature |
D28355 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cze |
dc.description.defence |
Student seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve firmě ELEVEN SPORTSWEAR. Cílem práce bylo provést analýzu marketingového mixu ve firmě ELEN, která se zabývá výrobou sportovního oblečení. Podle vyhodnocení výsledků analýzy případně navrhnout změny. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce:
1. Autor práce může uvést, jaké jsou rozdíly mezi výzkumem a průzkumem. Dále se může zaměřit na slabé stránky, které má průzkum s využitím internetu. A tyto teoretické charakteristiky následně vztáhnout na průzkum, který byl proveden v praktické části práce.
2. Autor může uvést skladbu respondentů z geografického hlediska a na základě této skladby odhadnout vhodnost případného umístění ?kamenného obchodu?. Zároveň může navrhnout jak dále postupovat při získání relevantních dat, která by pomohla vedení firmy zvolit vhodnou lokalitu pro otevření obchodu. |
cze |
dc.identifier.stag |
19328 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |