Analýza marketingového mixu ve firmě ELEVEN SPORTSWEAR

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Vaculík, Josef cze
dc.contributor.author Výbora, Jonáš
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:55:51Z
dc.date.available 2013-07-20T01:55:51Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52379
dc.description.abstract Předmětem bakalářské práce s názvem Analýza marketingového mixu ve firmě ELEVEN SPORTSWEAR je analýza současné podoby marketingového mixu této firmy. Teoretická část se zaobírá jednotlivými koncepcemi marketingového mixu a dále rozebírá jednotlivé nástroje. Praktická část je zaměřena na analýzu a zhodnocení marketingového mixu daného podniku. cze
dc.format 60 s. cze
dc.format.extent 4550657 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject marketingový mix cze
dc.subject produkty cze
dc.subject cena cze
dc.subject distribuce cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject marketing mixture eng
dc.subject products eng
dc.subject price eng
dc.subject place eng
dc.subject promotion eng
dc.title Analýza marketingového mixu ve firmě ELEVEN SPORTSWEAR cze
dc.title.alternative Analysis of Marketing Mix Tools of ELEVEN SPORTSWEAR company eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013 cze
dc.description.abstract-translated The subject of the bachelor thesis entitled Analysis of the marketing mixture in company ELEVEN SPORTSWEAR is the analysis of the current form of the marketing mixture concerning this company. The theoretical part deals with individual concepts of the marketing mixture and further discusses the individual tools. The practical part is focused on the analysis and the evaluation of the marketing mixture of the company. eng
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky a managementu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a provoz podniku cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní cze
dc.identifier.signature D28355 cze
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cze
dc.description.defence Student seznámil komisi s obsahem a cílem své bakalářské práce. Práce se zabývá analýzou marketingového mixu ve firmě ELEVEN SPORTSWEAR. Cílem práce bylo provést analýzu marketingového mixu ve firmě ELEN, která se zabývá výrobou sportovního oblečení. Podle vyhodnocení výsledků analýzy případně navrhnout změny. Student seznámil komisi se závěry práce a odpověděl na otázky položené vedoucím práce: 1. Autor práce může uvést, jaké jsou rozdíly mezi výzkumem a průzkumem. Dále se může zaměřit na slabé stránky, které má průzkum s využitím internetu. A tyto teoretické charakteristiky následně vztáhnout na průzkum, který byl proveden v praktické části práce. 2. Autor může uvést skladbu respondentů z geografického hlediska a na základě této skladby odhadnout vhodnost případného umístění ?kamenného obchodu?. Zároveň může navrhnout jak dále postupovat při získání relevantních dat, která by pomohla vedení firmy zvolit vhodnou lokalitu pro otevření obchodu. cze
dc.identifier.stag 19328 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet