Digitální knihovnaUPCE
 

Analýza marketingového mixu ve firmě ELEVEN SPORTSWEAR

Bakalářská práceOtevřený přístup
Náhled

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Předmětem bakalářské práce s názvem Analýza marketingového mixu ve firmě ELEVEN SPORTSWEAR je analýza současné podoby marketingového mixu této firmy. Teoretická část se zaobírá jednotlivými koncepcemi marketingového mixu a dále rozebírá jednotlivé nástroje. Praktická část je zaměřena na analýzu a zhodnocení marketingového mixu daného podniku.

Rozsah stran

60 s.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Bez omezení

Název akce

ISBN

Studijní obor

Ekonomika a provoz podniku

Studijní program

Ekonomika a management

Signatura tištěné verze

D28355

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (studovna)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketingový mix, produkty, cena, distribuce, marketingová komunikace, marketing mixture, products, price, place, promotion

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced