Analýza marketingového mixu ve firmě ELEVEN SPORTSWEAR
Bakalářská práceOtevřený přístupDatum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Předmětem bakalářské práce s názvem Analýza marketingového mixu ve firmě ELEVEN SPORTSWEAR je analýza současné podoby marketingového mixu této firmy. Teoretická část se zaobírá jednotlivými koncepcemi marketingového mixu a dále rozebírá jednotlivé nástroje. Praktická část je zaměřena na analýzu a zhodnocení marketingového mixu daného podniku.
Rozsah stran
60 s.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Bez omezení
Název akce
ISBN
Studijní obor
Ekonomika a provoz podniku
Studijní program
Ekonomika a management
Signatura tištěné verze
D28355
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (studovna)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketingový mix, produkty, cena, distribuce, marketingová komunikace, marketing mixture, products, price, place, promotion