Podpora prodeje a podpora retence zákazníků při zavádění nových farmaceutických produktů na trh

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Lošťáková, Hana
dc.contributor.author Dortová, Lucie
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:55:47Z
dc.date.available 2013-07-20T01:55:47Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (studovna) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52363
dc.description.abstract Teoretická část práce se věnuje problematice podpory prodeje a podpory retence zákazníků při zavádění nového produktu na trh a jejím specifikům pro farmaceutický průmysl. Nejdříve jsou definovány pojmy podpora prodeje a podpora retence zákazníků a dále jsou vymezeny nejčastěji používané nástroje podpory prodeje a podpory retence zákazníků a hlavní cíle, kterých chce podnik dosáhnout pomocí různých forem podpory prodeje a podpory retence zákazníků. Dále se tato práce věnuje problematice procesu uvedení nového produktu na trh, resp. na farmaceutický trh. Praktická část diplomové práce je věnována přípravě, realizaci a vyhodnocení výsledků primárního marketingového výzkumu, zaměřeného na využívání a vnímání podpory prodeje a podpory retence zákazníků z pohledu vedoucích kamenných lékáren, ve městech Pardubice a Chrudim při zavádění nového volně prodejného farmaceutického produktu na trh. Konečně byl výzkum věnován spolupráci kamenných lékáren s výrobci, distributory a lékaři v procesu zavádění tohoto produktu na trh. cze
dc.format 94 s. cze
dc.format.extent 3516113 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Bez omezení cze
dc.subject podpora prodeje cze
dc.subject retence zákazníků cze
dc.subject nástroje podpory prodeje cze
dc.subject nástroje podpory retence zákazníků cze
dc.subject zavádění nového produktu na trh cze
dc.subject farmaceutický průmysl cze
dc.subject kamenné lékárny cze
dc.subject sales promotion eng
dc.subject retention of customers eng
dc.subject forms of sales promotion eng
dc.subject forms of customer retention eng
dc.subject launch of the new product on the market eng
dc.subject pharmaceutical industry eng
dc.subject stone pharmacies eng
dc.title Podpora prodeje a podpora retence zákazníků při zavádění nových farmaceutických produktů na trh cze
dc.title.alternative Sales promotion and support customer retention when launching the new pharmaceutical products on the market eng
dc.type diplomová práce cze
dc.contributor.referee Jelínek, Radim
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated Theoretical part of the work is dedicated to the problems of sales promotion and support customer retention when launching the new product on the market and its specifications for the pharmaceutical industry. First, the point of the study is to define sales promotion and support customer retention and the work defines the most frequently used forms of sales promotion and retention of customers and the mail objectives that the company wants to achieve through various forms of sales promotion and support customer retention. The work is dedicated to the problems of process launching of the new product on the market, on the pharmaceutical market. The practical part of the thesis deals with the preparation, implementation and assessment of results of primary marketing research projects which focuses on the use and perception of sales promotion and support customer retention from the perspective of leading stone pharmacies in cities Pardubice and Chrudim when launching the new OTC pharmaceutical products on the market. Finally, the research is dedicated to cooperation with the manufacturers, the distributors and the doctors in the process of launching a new product on the market. eng
dc.description.department Katedra ekonomiky a managementu chemického a potravinářského průmyslu cze
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management chemických a potravinářských podniků cze
dc.thesis.degree-name Ing. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická cze
dc.identifier.signature D28203 cze
dc.thesis.degree-program Chemické a procesní inženýrství cze
dc.description.defence 1. Na str. 20 řadí diplomantka Eventy mezi nástroje podpory prodeje směrem k obchodním partnerům. Obvykle se však setkáváme s Eventy jako s jedním z nástrojů PR. Vysvětlete prosím, jak lze využít Eventů pro podporu prodejů a kdy jako nástroj PR. 2. Z výzkumu vyplynulo, že mezi poměrně často využívané formy podpory prodeje v kamenných lékárnách při zavádění nových volně prodejních léků patří "možnost vyzkoušení produktu v lékárně na místě" a "rozdávání vzorků u lékařů v dosahu lékárny" (viz. str. 60 a 61). Vysvětlete prosím, jak tyto formy podpory prodejů fungují (uveďte příklad). 3. Co bylo podnětem pro provedení daného výzkumu a jaká je (či bude) praktická využitelnost získaných výsledků? 4. Jsou akce podpory prodeje vždycky rentabilní? 5. Změřila si některá z lékáren míru retence? cze
dc.identifier.stag 21078 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet