Návrh marketingové strategie pro firmu RScom-CZ s.r.o.
Bakalářská práce Náhled není k dispozici
Datum publikování
2013
Autoři
Vedoucí práce
Oponent
Název časopisu
Název svazku
Vydavatel
Univerzita Pardubice
Abstrakt
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro firmu RScom CZ s.r.o. Tento návrh bude sestaven na základě stávající situace firmy a vlivech marketingového prostředí.
První částí této práce je teoretické vymezení pojmů a nástrojů, používaných při tvorbě strategie. Nejobsáhlejší je část analytická. Zde jsou zpracovány analýzy mikro a makro prostředí a analýza SWOT. V závěru práce je proveden návrh možných budoucích strategií této společnosti, které jsou sestaveny na základě podkladů provedených analýz.
Rozsah stran
72 s., 2 s. obr. příl.
ISSN
Trvalý odkaz na tento záznam
Projekt
Zdrojový dokument
Vydavatelská verze
Přístup k e-verzi
Práce není přístupná
Název akce
ISBN
Studijní obor
Dopravní management, marketing a logistika
Studijní program
Dopravní technologie a spoje
Signatura tištěné verze
D28460
Umístění tištěné verze
Univerzitní knihovna (archiv)
Přístup k tištěné verzi
Klíčová slova
marketing, analýza makroprostředí, analýza mikroprostředí, SWOT analýzy, marketingová komunikace, marketingová strategie, marketing, macro environment analysis, micro environment analysis, SWOT analysis, marketing communication, marketing strategy