Návrh marketingové strategie pro firmu RScom-CZ s.r.o.

Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisor Čáp, Jiří
dc.contributor.author Víšková, Kateřina
dc.date.accessioned 2013-07-20T01:55:43Z
dc.date.available 2013-07-20T01:55:43Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier Univerzitní knihovna (archiv) cze
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10195/52355
dc.description.abstract Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro firmu RScom CZ s.r.o. Tento návrh bude sestaven na základě stávající situace firmy a vlivech marketingového prostředí. První částí této práce je teoretické vymezení pojmů a nástrojů, používaných při tvorbě strategie. Nejobsáhlejší je část analytická. Zde jsou zpracovány analýzy mikro a makro prostředí a analýza SWOT. V závěru práce je proveden návrh možných budoucích strategií této společnosti, které jsou sestaveny na základě podkladů provedených analýz. cze
dc.format 72 s., 2 s. obr. příl. cze
dc.format.extent 2533998 bytes cze
dc.format.mimetype application/pdf cze
dc.language.iso cze
dc.publisher Univerzita Pardubice cze
dc.rights Práce není přístupná cze
dc.subject marketing cze
dc.subject analýza makroprostředí cze
dc.subject analýza mikroprostředí cze
dc.subject SWOT analýzy cze
dc.subject marketingová komunikace cze
dc.subject marketingová strategie cze
dc.subject marketing eng
dc.subject macro environment analysis eng
dc.subject micro environment analysis eng
dc.subject SWOT analysis eng
dc.subject marketing communication eng
dc.subject marketing strategy eng
dc.title Návrh marketingové strategie pro firmu RScom-CZ s.r.o. cze
dc.title.alternative Marketing strategy plan proposal for RScom-CZ s.r.o. eng
dc.type bakalářská práce cze
dc.date.accepted 2013
dc.description.abstract-translated This bachelor´s thesis deals with a marketing strategy plan for the company RScom-CZ s.r.o. The plan is developed on the basis of the current situation of the company and the influences of the marketing environment on it. Firstly, the terms and instruments used in strategy development are outlined in the theoretical part of the work. Secondly, in the practical part, analyses of the micro and macro environment and a SWOT analysis are elaborated. Therefore, this is the most extensive chapter of the thesis. Lastly, in the concluding part of the work, a proposition of the possible future strategies for the company based on the results of the analysis is proposed. eng
dc.description.department Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky cze
dc.thesis.degree-discipline Dopravní management, marketing a logistika cze
dc.thesis.degree-name Bc. cze
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera cze
dc.identifier.signature D28460 cze
dc.thesis.degree-program Dopravní technologie a spoje cze
dc.description.defence Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla. Studentka odpověděla na otázku předsedy komise: Sumarizujte marketingové návrhy, které obsahuje Vaše práce? cze
dc.identifier.stag 21694 cze
dc.description.grade Dokončená práce s úspěšnou obhajobou cze


Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam

Vyhledávání


Rozšířené hledání

Procházet

Můj účet