Digitální knihovnaUPCE
 

Návrh marketingové strategie pro firmu RScom-CZ s.r.o.

Bakalářská práce
Náhled není k dispozici

Datum publikování

2013

Vedoucí práce

Oponent

Název časopisu

Název svazku

Vydavatel

Univerzita Pardubice

Abstrakt

Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro firmu RScom CZ s.r.o. Tento návrh bude sestaven na základě stávající situace firmy a vlivech marketingového prostředí. První částí této práce je teoretické vymezení pojmů a nástrojů, používaných při tvorbě strategie. Nejobsáhlejší je část analytická. Zde jsou zpracovány analýzy mikro a makro prostředí a analýza SWOT. V závěru práce je proveden návrh možných budoucích strategií této společnosti, které jsou sestaveny na základě podkladů provedených analýz.

Rozsah stran

72 s., 2 s. obr. příl.

ISSN

Trvalý odkaz na tento záznam

Projekt

Zdrojový dokument

Vydavatelská verze

Přístup k e-verzi

Práce není přístupná

Název akce

ISBN

Studijní obor

Dopravní management, marketing a logistika

Studijní program

Dopravní technologie a spoje

Signatura tištěné verze

D28460

Umístění tištěné verze

Univerzitní knihovna (archiv)

Přístup k tištěné verzi

Klíčová slova

marketing, analýza makroprostředí, analýza mikroprostředí, SWOT analýzy, marketingová komunikace, marketingová strategie, marketing, macro environment analysis, micro environment analysis, SWOT analysis, marketing communication, marketing strategy

Endorsement

Review

item.page.supplemented

item.page.referenced