dc.contributor.advisor |
Čáp, Jiří |
|
dc.contributor.author |
Víšková, Kateřina |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:55:43Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:55:43Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (archiv) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52355 |
|
dc.description.abstract |
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro firmu RScom CZ s.r.o. Tento návrh bude sestaven na základě stávající situace firmy a vlivech marketingového prostředí.
První částí této práce je teoretické vymezení pojmů a nástrojů, používaných při tvorbě strategie. Nejobsáhlejší je část analytická. Zde jsou zpracovány analýzy mikro a makro prostředí a analýza SWOT. V závěru práce je proveden návrh možných budoucích strategií této společnosti, které jsou sestaveny na základě podkladů provedených analýz. |
cze |
dc.format |
72 s., 2 s. obr. příl. |
cze |
dc.format.extent |
2533998 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce není přístupná |
cze |
dc.subject |
marketing |
cze |
dc.subject |
analýza makroprostředí |
cze |
dc.subject |
analýza mikroprostředí |
cze |
dc.subject |
SWOT analýzy |
cze |
dc.subject |
marketingová komunikace |
cze |
dc.subject |
marketingová strategie |
cze |
dc.subject |
marketing |
eng |
dc.subject |
macro environment analysis |
eng |
dc.subject |
micro environment analysis |
eng |
dc.subject |
SWOT analysis |
eng |
dc.subject |
marketing communication |
eng |
dc.subject |
marketing strategy |
eng |
dc.title |
Návrh marketingové strategie pro firmu RScom-CZ s.r.o. |
cze |
dc.title.alternative |
Marketing strategy plan proposal for RScom-CZ s.r.o. |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
This bachelor´s thesis deals with a marketing strategy plan for the company RScom-CZ s.r.o. The plan is developed on the basis of the current situation of the company and the influences of the marketing environment on it. Firstly, the terms and instruments used in strategy development are outlined in the theoretical part of the work. Secondly, in the practical part, analyses of the micro and macro environment and a SWOT analysis are elaborated. Therefore, this is the most extensive chapter of the thesis. Lastly, in the concluding part of the work, a proposition of the possible future strategies for the company based on the results of the analysis is proposed. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravního managementu, marketingu a logistiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní management, marketing a logistika |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D28460 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní technologie a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Problematiku řešenou ve své bakalářské práci dokázala studentka odpovídajícím způsobem obhájit. Prokázala schopnost samostatné práce. Na doplňkové otázky reagovala pohotově, se znalostí věci a bez závažných nepřesností je zodpověděla.
Studentka odpověděla na otázku předsedy komise: Sumarizujte marketingové návrhy, které obsahuje Vaše práce? |
cze |
dc.identifier.stag |
21694 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |