dc.contributor.advisor |
Lata, Michael |
|
dc.contributor.author |
Filipi, Lukáš |
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:55:07Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:55:07Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52267 |
|
dc.description.abstract |
V této diplomové práci je proveden koncepční návrh rekonstrukce motorového úzkorozchodného osobního vozu. Práce obsahuje také stručný přehled úzkorozchodných motorových vozů. Dále jsou popsány základní provozní a konstrukční odlišnosti úzkorozchodných vozidel. Po samotném přehledu je samotný popis osobního vozu řady Bax/u a koncepční návrh přestavby osobního vozu. Následuje výpočet traťových a vozidlových odporů a sestavení trakční charakteristiky. Poté následuje volba spalovacího motoru a výpočet hydrostatického přenosu výkonu. Na závěr je uvedeno rozpracování strojovny a pevnostní analýza rámu vozidla. |
cze |
dc.format |
76 s. |
cze |
dc.format.extent |
19052673 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/zip |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 23.5.2023 |
cze |
dc.subject |
motorový vůz |
cze |
dc.subject |
Bax/u |
cze |
dc.subject |
hydrostatický přenos výkonu |
cze |
dc.subject |
Čiernohronská železnice |
cze |
dc.subject |
rozchod 760 mm |
cze |
dc.subject |
motor vehicle |
eng |
dc.subject |
hydrostatic power transmission |
eng |
dc.subject |
Black hron railway |
eng |
dc.subject |
track gauge 760 mm |
eng |
dc.title |
Úzkorozchodný motorový vůz pro Čiernohronskou železnici |
cze |
dc.title.alternative |
Narrow-gauge motor coach for Black hron railway |
eng |
dc.type |
diplomová práce |
cze |
dc.contributor.referee |
Bílek, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2013 |
|
dc.description.abstract-translated |
In this diploma is performed the conceptual design of reconstruction the motor narrowtrack passenger wagon. The diploma work also includes the short summary of narrowtrack motor wagons. Further are described basic operating and constructional differences narrow-track vehicles. After the summary is the description of the passenger wagon Bax/u series and the conceptual design of the reconstruction of the passenger wagon. Followed the calculation of the track and vehicles resistances and assembly of the traction characteristics. Hereafter follows the choice of the combustion engine and the calculation of the hydrostatic power transmission. Finally mentioned the development of the engine room andthe chassis strength analysis. |
eng |
dc.description.department |
Katedra dopravních prostředků a diagnostiky |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Dopravní prostředky: Kolejová vozidla |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera |
cze |
dc.identifier.signature |
D28477 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Dopravní inženýrství a spoje |
cze |
dc.description.defence |
Diplomant přednesl obhajobu své diplomové práce, zodpověděl dotazy z posudků, nebyl však schopen vyčerpávajícím způsobem zodpovědět otázky členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
20943 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |