dc.contributor.advisor |
Neradová, Soňa |
cze |
dc.contributor.author |
Januš, Jan
|
|
dc.date.accessioned |
2013-07-20T01:55:01Z |
|
dc.date.available |
2013-07-20T01:55:01Z |
|
dc.date.issued |
2013 |
|
dc.identifier |
Univerzitní knihovna (studovna) |
cze |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10195/52252 |
|
dc.description.abstract |
Práce představuje základní principy použití umělé inteligence (UI) při vytváření PC her. Teoretická část je rozdělena na tři části: Vysvětlení základních pojmů z této oblasti, dělení UI z hlediska herních žánrů a nakonec na popis mechanismů UI v konkrétní hře. V praktické části je představen editor na tvorbu UI, ve kterém je vymodelována mapa s určitou UI postav, které se na ní pohybují. |
cze |
dc.format |
52 s. |
cze |
dc.format.extent |
2569155 bytes |
cze |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cze |
dc.language.iso |
cze |
|
dc.publisher |
Univerzita Pardubice |
cze |
dc.rights |
Bez omezení |
cze |
dc.subject |
UI |
cze |
dc.subject |
umělá inteligence |
cze |
dc.subject |
PC hra |
cze |
dc.subject |
modelování |
cze |
dc.subject |
A* algoritmus |
cze |
dc.subject |
AI |
cze |
dc.subject |
artificial intelligence |
eng |
dc.subject |
PC game |
eng |
dc.subject |
modeling |
eng |
dc.subject |
A* algorithm |
eng |
dc.title |
Umělá inteligence v PC hrách a její modelování |
cze |
dc.title.alternative |
Modeling of artificial intelligence in PC games |
eng |
dc.type |
bakalářská práce |
cze |
dc.date.accepted |
2013 |
cze |
dc.description.abstract-translated |
This thesis introduces the basic principles of using artificial intelligence (AI) in creating PC games. The theoretical part is divided into three parts: An explanation of basic concepts, dividing AI in terms of game genres and finally a description of AI mechanisms in a specific game. In the practical part an AI editor is introduced. There is a modelled map, with a set of AI characters, created in this editor. These characters move on the map. |
eng |
dc.description.department |
Katedra informačních technologií |
cze |
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie |
cze |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
cze |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Pardubice. Fakulta elektrotechniky a informatiky |
cze |
dc.identifier.signature |
D28769 |
cze |
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cze |
dc.description.defence |
Bakalářská práce byla zpracována na požadované úrovni. Autor představil základní problematiku umělé inteligence a její propojení do počítačových her. Cíl práce byl splněn. Zkoušený zodpověděl dotazy a připomínky členů komise. |
cze |
dc.identifier.stag |
18602 |
cze |
dc.description.grade |
Dokončená práce s úspěšnou obhajobou |
cze |